Söker någon att fiska med i Stockholm - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker någon att fiska med i Stockholm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Söker någon att fiska med i Stockholm

    Tjena! Började fiska för ett par månader sedan och tycker det är förbannat kul. Mina vänner som jag började fiska med är inte lika intresserade av att fiska lika ofta som jag vill och det vore därför kul att sticka ut med någon som är lite mer "på hugget" (hehe) och ungefär i samma ålder.


    Lite om mig: Jag är 24 och har precis flyttat hem till Stockholm efter att ha pluggat några år i Lund. På fritiden brygger jag gärna öl (jobbade ett par år som kock innan), är väldigt intresserad av amerikansk sport (NBA/NFL) och ser en jäkla massa film. Bor i västerort i Stockholm.

    Letar du också efter någon att sticka ut med ett par ggr i månaden och tror att vi skulle komma bra överens så släng iväg ett pm.

    //Chris

  • #2
    Jag skriver under på detta.
    Har börjat fiska väldigt mycket senaste åren och brukar vanligtvis åka iväg helger och göra det men saknar dom där dagstripparna en Lördag eller Söndag.
    Och jag är väl främst intresserad av någon som har tillgång till båt i stockholmsområdet.
    Har kollat runt lite om att hyra båt i sthlm för en dag men det som finns är ju så extremt dyrt.
    Hyra båt en dag i sthlm får man ju betala nästan 3000 för och jag hade gärna betalat 1000 spänn för en heldag om det finns någon där ute som söker lite skönt sällskap och samtidigt vill minska sina egna kostnader lite.

    Skicka gärna ett PM!

    Kommentera


    • #3
      Hej,
      Är också fiskeintresserad men sen jag flyttade till Stockholm i år har det inte blivit så mycket fiske, dels att jag inte vet vart det är bra fiske, samt känner jag knappt folk här.
      amatör-fiskare

      Kommentera


      • #4
        Dragit iväg ett pm.

        Kommentera


        • #5
          Hej,
          Jag hakar gärna på här. Har bott i sthlm typ 6 år. Kanske ett par (10) år äldre än Chris som startade tråden men min erfarenhet antyder att sådant spelar mindre roll när man har ett gemensamt intresse. Har iallafall både båt och bil, dock är min erfarenhet av sommarens fiske att närområdet där jag har båten inte levererat några toppresultat. Men tycker å andra sidan att detta årets fiske varit rätt segt, bortsett från vårens havsöringshelg som levererade mycket bra samt att alla 4 grabbar som drog till nordnorge i augusti spräckte +10 kg
          Tja båten åkte dock upp förra helgen men är inte främmande för en sväng till Gålö eller liknande för att fiska lite silver från land om någon är intresserad av att trotsa höst/vintermörkret någon helg framöver?
          Mvh Pontus

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
          3 svar
          159 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg S.K fishking  
          Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
          1 svar
          248 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg tonyex
          av tonyex
           
          Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
          9 svar
          770 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cosmoz 08  
          Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
          12 svar
          588 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Old Firehand  
          Startad av JockeMedGaffeln, 2023-09-30, 20:35
          0 svar
          130 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg JockeMedGaffeln  
          Arbetar...
          X