Barn och ungdomar med svårigheter i livet se hit. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Barn och ungdomar med svårigheter i livet se hit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Barn och ungdomar med svårigheter i livet se hit.

    Hej jag tänkte göra en liten grej nu när våren kommer så småningom.

    Är du mellan 10-15 år kanske? Har du inget att sysselsätta dig med ?
    Inga kompisar eller utsatt för mobbning?
    Diagnoser ,bokstavsbarn?
    Eller bara en fiskeintressead kille eller tjej?

    Då tar jag mig an upp till 2 personer och visar er lite fiske och lär er fiska och helt enkelt ha kul och koppla av.

    Allting är gratis givetvis och förhoppningsvis blir du såld på sportfiske och finner gemenskap och glädje i detta.

    Datum sätts till våren men intresserade kan höra av sig när som helst. Vill mamma eller pappa följa med er så går det oxå bra men fokus ligger på dig och din glädje.

    Vi kommer fiska i kanalen i Malmö .

    Beten lånar jag ut , och har ett spö till utlåning (där krävs en deposition på 100kr) som du får tillbaka efter fiskedagen. Eventuellt skänks en rulle och ett spö till någon oxå . Ej helt klart ännu.

    Ta vara på varrandra . Skitfiske på er Mvh Conny "chonne"


    Vid intresse :
    Kontakt

    Mobil : 0702999038
    Facebook : Charlsenfiske
    Instagram :charlsenfiskesverige
    Ps
    Fisket för mig blev min räddning och ger mig lugn och är mitt sätt att koppla av, andra kanske gymmar jag går och fiskar. Fisket för mig är inte bara att fånga fisk det är allt runt omkring och harmoni oxå.

    #renzsteincrew #fiskeärlivet #ingenärensam #medmännsklighet

  • #2
    BIG CREED... Älskar såna människor. Så jävla stort. Lustigt nog så har jag haft liknande ide`r. Har länge funderat på upplägg o.s.v. Har oxå en tuff bakgrund. Trippel diagnoser plus heroin missbruk. Å jag har en son med en hel näve diagnoser som jag har jobbat med för att få han att gilla att fiska. Det var då jag oxå började tänka i din banor. Jag har har tänkt att försöka söka bidrag och liknande från te.x kommun å landsting. Finns även fonder m.m. Tanken är att få in andra lokala fiskare som kan tänka sig att antingen hjälpa till nån gång ibland och ta med en unge eller två. Så som du. Men oxå dom som vill engagera sig mer. För jag tänkte även man kunde ha lokal på nått sätt. Först å främst (går ju att fiska då oxå men mindre å inte alla gillar) för vinterhalvan. Då kan man köra året runt. Min utopi är ju att få loss billiga (vilket inte är för svårt i såna här syften) maskiner/verktyg för t.ex betestillverkning o.s.v. Naturligtvis så får man ju tänka säkerhet å sånt men det mesta går nog att lösa.Som sagt var. Bara på tanke stadiet än men är i tagen att börja lyssna runt. Så kul att se nån annan med liknande saker som kört igång. Kom gärna med ider om du har några till mitt projekt. Skriv gärna när du haft första turen. Ha det bra och stort lycka till till projektet å lika stort skit fisk på dej. Mvh Tommy

    Kommentera


    • #3
      Trevligt initiativ, jag tror att många unga kan få mycket av den här resan
      Toaletter & tillbehör från VVSochBad

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
      3 svar
      159 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg S.K fishking  
      Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
      1 svar
      247 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg tonyex
      av tonyex
       
      Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
      9 svar
      770 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cosmoz 08  
      Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
      12 svar
      588 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Old Firehand  
      Startad av JockeMedGaffeln, 2023-09-30, 20:35
      0 svar
      130 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg JockeMedGaffeln  
      Arbetar...
      X