Fiskekompis i Luletrakten - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekompis i Luletrakten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskekompis i Luletrakten

    29 och pluggar i Lule, och börja fiska förra sommarn, så är ganska grön. Har bil och tekniskt sett en båt, men man borde nog se den mer som en kajak: en walker way 8 som man i princip bara kan vara en på. Har väl mest fiskat gädda hittills, och ska ge mig in i jerkbaitfisket i sommar har jag tänkt. Är dock intresserad av i princip allt predatorfiske, och testar gärna nåt nytt!

    Hör av er om ni vill ta nåt pass! Har ni båt delar vi självklart på bränslekostnaden. Skitfiske på er!

  • #2
    Halloj! Hittade ditt inlägg och var tvungen att registrera mig för att kunna svara.

    Är född och uppvuxen i Luleå, 29 år, pendlar mellan Luleå/Stockholm p.g.a mitt arbete. Är dock sjukskriven några månader just nu p.g.a ett trasigt knä och håller mest till i stugan som ligger mellan Luleå/Piteå.

    Har fiskat i princip hela livet men aldrig "seriöst" sportfiske. Men har fiskat allt från regnbåge, harr, öring till abborre och gädda. Letar också efter en fiskekompis då mina övriga vänner inte är intresserade av fiske ö.h.t och får man med dom ut så gnäller dom efter en halvtimme medan jag kan ge mig ut tidig morgon till sen kväll.

    Hör av dig via meddelande eller svara i tråden så styr vi upp något.

    Finns även en sjö vid min stuga där de planteras röding och regnbåge men jag har tagit fina gäddor och abborre där med. Finns även en liten båt där.

    Som sagt, hör av dig!

    Kommentera


    • #3
      Hejsan! Jag är relativt nyinflyttad i Luleå och söker också lite fiskesällskap. Är i princip intresserad av all sorts fiske, har inte provat på laxfiske dock. Känner inte till vattnen runt Luleå alls men söker gärna någon/några att fiska med.

      Kille 32 år, uppvuxen i Kalix så där har jag väl lite kännedom om vatten iallafall. Skriv gärna en rad så kanske vi kan styra upp något!

      /Pontus

      Kommentera


      • #4
        Hej! Vad trevligt med denna tråd Själv är man 26 år och flyttar till Lule nästa vecka från Stockholm på grund av ett jobberbjudande. Har fiskat till och från sedan barnsben och ser fram emot att träffa likasinnade! Min enda kompis som delar detta intresse bor i Linköping och nu när jag flyttar norrut sökes fler fiskekompisar. Hoppas ni redan har dragit ihop något! Skriv gärna en rad så hakar jag gärna med eller så drar vi ihop något

        Allt gott!
        Danny

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
        3 svar
        157 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg S.K fishking  
        Startad av EdvinMedvind, 2023-04-16, 15:16
        3 svar
        379 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg EdvinMedvind  
        Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
        1 svar
        244 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg tonyex
        av tonyex
         
        Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
        9 svar
        765 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Cosmoz 08  
        Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
        12 svar
        580 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Old Firehand  
        Arbetar...
        X