Sportfiskemässan 2020 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskemässan 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #51
    Ursprungligen postat av Fiskefuralles Visa inlägg
    Vem vill gå på mässa när man kan fiska? Vad gör man ens där, viftar på spön? Lär sig att man måste köpa mer saker som man inte trodde man behövde? Dyrkar fiskegudarna?
    Kanske kan använda lokalen till 3:e dosen istället…

    Oro är aldrig bra för en demokrati…


    Kunde ju länkat till en vettig bok, Varför det mesta du vet om abborren är fel…
    Jag håller med dig, har inte besökt mässan på väldigt många år och det besöket gick mest ut på att intaga rusdrycker i baren. Dumt o missa en fiskehelg för det.

    Kan tipsa om denna bok ifall du har mindre barn, både jag och min dotter uppskattar den. Kanske mest jag ;-)
    Click image for larger version

Name:	DSC_0681.JPG
Views:	213
Size:	2,31 MB
ID:	2592455

    Kommentera


    • #52
      Ja hela Covid-19 kan ju vara en enorm, världsomspännande konspiration, vissa tror det men nog talar de flesta och det mesta för något annat och jag anser mig har båda fötterna på jorden.

      Önskar alla en god jul och ett gott nytt år!

      Kommentera


      • #53
        Jag brukar bara vilja kolla på nya rullar, snacka skit om LP rullar tills dom blir tokiga på mig :-) haha

        Nä, skämt och sido
        Jag gillar att gå runt och kolla, känna, klämma och ifrågasätta :-)

        Är bara fett irreterad på en sak, Att skitkanalen "kanalgratis" får så stor plats på mässan :-((
        Ren och skär Idioti enligt mig........ Dom kan hålla sig till utländska mässor med sin skitdåliga engelska.....
        Sen kan dom göra rätt för sig oxå tycker jag.......

        God Jul på er och hoppas Tomten kommer med mycket Julkappar till er :-)
        Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
        Flugfiske är en Livs-stil
        2016 har jag blivit Multifrälst

        Kommentera


        • #54
          Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

          Är bara fett irreterad på en sak, Att skitkanalen "kanalgratis" får så stor plats på mässan :-((
          Ren och skär Idioti enligt mig........ Dom kan hålla sig till utländska mässor med sin skitdåliga engelska.....
          Sen kan dom göra rätt för sig oxå tycker jag.......
          Vad är det för fel på kanalgratis? Genuin fråga.

          Kommentera


          • #55
            Ursprungligen postat av Gäddfisk Visa inlägg

            Vad är det för fel på kanalgratis? Genuin fråga.
            Oj, massor. Men skulle jag ta upp det här så anmäler antingen dom eller npgon annan mig.
            För mig är dom Hycklare och lurendrejare och jag vill att dom torskar allt dom har så dom får smaka lite på egen medicin så att säga.... Usch säger jag bara
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #56
              Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

              Oj, massor. Men skulle jag ta upp det här så anmäler antingen dom eller npgon annan mig.
              För mig är dom Hycklare och lurendrejare och jag vill att dom torskar allt dom har så dom får smaka lite på egen medicin så att säga.... Usch säger jag bara
              Kan du inte tala lite mer ur skägget? Varför hycklar de, varför lurendrejare? Jag tycker att de är duktiga på att göra Youtube-filmer och märker hur de har direkt påverkan på barn och ungas intresse för sportfiske.

              Kommentera


              • #57
                Finns ingen orsak att förklara här för någon som verkar älska dom, lönlöst då.

                Finns ju orsaker varför kända profiler hoppat av deras skitproduktioner, sen kan man ju undra Varför "högsta hönset" undviker Sverige så mycket som möjligt ! Kan ju vara att det finns folk som vill ha ett och annat Svar....

                Nä, nu vart man deprimerad av allt snack om detta "företag" så jag skall hålla kväll och ta mig en Whiskey....... God Jul på er
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #58
                  Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
                  Finns ingen orsak att förklara här för någon som verkar älska dom, lönlöst
                  Hur går det med läsförståelsen? Jag tycker att de gör underhållande filmer som många unga uppskattar. Jag är uppenbarligen inte insatt på samma vis som du, utan är på riktigt nyfiken.

                  Kommentera


                  • #59
                    Ursprungligen postat av Gäddfisk Visa inlägg

                    Hur går det med läsförståelsen? Jag tycker att de gör underhållande filmer som många unga uppskattar. Jag är uppenbarligen inte insatt på samma vis som du, utan är på riktigt nyfiken.
                    Jag är är på riktigt också nyfiken till denna avsky. Tycker att det behövs fler än Söders på fiskescenen. Vad det gäller kolla fiske filmer på youtube så är ju kanal gratis uppfriskande tycker jag. Speciellt Edvin i team galant. Han är en riktig naturbegåvning framför kameran som skulle passa i större kanaler. Lite mer genuint fiske jämfört med Söders ”grabbiga” filmer…

                    Kommentera


                    • #60
                      Att använda allmänna vatten för att tjäna pengar genom dessa produktioner är ju en sak som bör regleras som något yrkesfiske. Men kanalgratis verkar någon gång ha gått ett steg längre. https://www.edgeflyfishing.com/ipb/i...tis-tjuvfiske/

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
                      3 svar
                      157 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg S.K fishking  
                      Startad av EdvinMedvind, 2023-04-16, 15:16
                      3 svar
                      378 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg EdvinMedvind  
                      Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
                      1 svar
                      244 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg tonyex
                      av tonyex
                       
                      Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
                      9 svar
                      765 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
                      12 svar
                      579 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Old Firehand  
                      Arbetar...
                      X