fiskesällskap för resa söderut sökes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

fiskesällskap för resa söderut sökes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • fiskesällskap för resa söderut sökes!

    Hej alla fiskesnackare nån som är intresserad av att fiska ihopp med mig i sommar?
    Ett par fiskedagar i värmland är redan bokade med keff, men jag vill gärna resa längre söderut. Fisket jag kommer bedriva är mete och de flesta arter är intressanta. Jag har varken körkort eller bil men transporter mellan större städer går lätt att ordna med buss/tåg. Någon som är intresserad av lite fiskesällskap eller vill bjuda in till lite fiske så är det bara att säga till jag har planerat att vara ute i 2-3 veckor.
    Hjonsson

  • #2
    Ursprungligen postat av Hjonsson Visa inlägg
    Hej alla fiskesnackare nån som är intresserad av att fiska ihopp med mig i sommar?
    Ett par fiskedagar i värmland är redan bokade med keff, men jag vill gärna resa längre söderut. Fisket jag kommer bedriva är mete och de flesta arter är intressanta. Jag har varken körkort eller bil men transporter mellan större städer går lätt att ordna med buss/tåg. Någon som är intresserad av lite fiskesällskap eller vill bjuda in till lite fiske så är det bara att säga till jag har planerat att vara ute i 2-3 veckor.
    Keff snackade med mig om det. Jag kommer jobba som en idiot i sommar så antalet lediga dagar blir mkt få. Men det är möjligt att jag kommer kunna pricka in några dagar i tex helige å (färnafiske).

    Kommentera


    • #3
      De hadde ju varit kul, får hoppas att du får lite ledigt från jobbet. hör bara av dig till keff eller mig när du vet

      Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
      Keff snackade med mig om det. Jag kommer jobba som en idiot i sommar så antalet lediga dagar blir mkt få. Men det är möjligt att jag kommer kunna pricka in några dagar i tex helige å (färnafiske).
      Hjonsson

      Kommentera


      • #4
        Om du kommer förbi Kalkatraz med båt så kan jag visa dig var Paviken ligger, går att åka buss dit....
        How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

        Kommentera


        • #5
          Kalkatraz vart ligger de? Båten lämnar jag nog hemma, eller med båt menar du färja då eller?
          Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
          Om du kommer förbi Kalkatraz med båt så kan jag visa dig var Paviken ligger, går att åka buss dit....
          Hjonsson

          Kommentera


          • #6
            Jepp, Paviken ligger på Kalkatraz...
            How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
              Jepp, Paviken ligger på Kalkatraz...
              Gotland kan ju vara enklare för såna som inte är införstådda med humorkvalitén på "Kalkatraz"...

              Kommentera


              • #8
                Trodde alla specimen fantaster visste ungefär var Paviken och deras 3 pannors rudor finns....
                How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
                  Trodde alla specimen fantaster visste ungefär var Paviken och deras 3 pannors rudor finns....
                  Det borde kanske vara så, men du vet väl att det är misslyckande varje gång man tänker innan man skriver inlägg...

                  Kommentera


                  • #10
                    Jo klart jag känner till paviken och att det ligger på gottland =)
                    Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
                    Trodde alla specimen fantaster visste ungefär var Paviken och deras 3 pannors rudor finns....
                    Hjonsson

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
                    3 svar
                    159 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg S.K fishking  
                    Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
                    1 svar
                    248 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg tonyex
                    av tonyex
                     
                    Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
                    9 svar
                    770 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Cosmoz 08  
                    Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
                    12 svar
                    588 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Old Firehand  
                    Startad av JockeMedGaffeln, 2023-09-30, 20:35
                    0 svar
                    130 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg JockeMedGaffeln  
                    Arbetar...
                    X