Fiske på Åland - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske på Åland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske på Åland

    Hej, jag ska till Åland mellan den 10-14 juli. Vill gärna ha tips om båtuthyrning fiskeplatser och beten mm. behärskar de flesta fiskesätten och har en förkärlek till jerkbait. vi är två st som fiskar men om någon vill guida eller följa med så vore det kul. vi har tillgång till boende och nån mindre båt(dom vi bor hos). Kom med förslag och tips !

  • #2
    var på Åland

    var på åland skall ni bo/fiska då, eller var som helst? Många stugbyar hyr ut båtar vid dem, annars är det nappt ngn som hyr ut båtar , Inne i storstaden mariehamn hyr RoNo ut båtar,men det är inte speciellt billigt...

    Perx
    Ursprungligen postat av ante87 Visa inlägg
    Hej, jag ska till Åland mellan den 10-14 juli. Vill gärna ha tips om båtuthyrning fiskeplatser och beten mm. behärskar de flesta fiskesätten och har en förkärlek till jerkbait. vi är två st som fiskar men om någon vill guida eller följa med så vore det kul. vi har tillgång till boende och nån mindre båt(dom vi bor hos). Kom med förslag och tips !
    Http://pekkman.blogspot.com

    Kommentera


    • #3
      Vi ska bo på Hulta, men om fisket är kasst där och jag får nått tipps om ett bra ställe så är jag ju inte bunden till att fiska på Hulta. Tror det löste sig med båt, vi har tillgång till den "stora båten" vet dock inte vad det är för båt.

      kom gärna med fler tips om platser (gärna runt Hulta) och vilka beten eller fiskemetoder som funkar på åland!

      Kommentera


      • #4
        glöm inte att åka in i mariehamn och blöta jigg-grejerna runt bryggorna.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
        3 svar
        159 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg S.K fishking  
        Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
        1 svar
        248 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg tonyex
        av tonyex
         
        Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
        9 svar
        770 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Cosmoz 08  
        Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
        12 svar
        588 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Old Firehand  
        Startad av JockeMedGaffeln, 2023-09-30, 20:35
        0 svar
        130 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg JockeMedGaffeln  
        Arbetar...
        X