Hej alla fiskare!
Är nybörjare inom gösfiske och har därav inte så stor erfarenhet av det och har för den delen inte fått upp någon gös ännu men nu har jag köpt mig en båt och då jävlar i det ska det fiskas..
..
Skulle behöva er hjälp med tips och information så bara kom med allt ni har! Sjöns max djup ligger ungefär på mitten och den är på 10m.
Till helgen ska jag ut på dagtid samt stanna till skymning. Vart tycker ni jag ska börja leta efter gösen grundvatten? djupvatten? Har några Wobblers, Jiggar vad tycker ni har gett resultat.
SÅ bara kom med information skulle uppskattas...
Hoppas på en lyckad båttur, äntligen!
Är nybörjare inom gösfiske och har därav inte så stor erfarenhet av det och har för den delen inte fått upp någon gös ännu men nu har jag köpt mig en båt och då jävlar i det ska det fiskas..
..Skulle behöva er hjälp med tips och information så bara kom med allt ni har! Sjöns max djup ligger ungefär på mitten och den är på 10m.
Till helgen ska jag ut på dagtid samt stanna till skymning. Vart tycker ni jag ska börja leta efter gösen grundvatten? djupvatten? Har några Wobblers, Jiggar vad tycker ni har gett resultat.
SÅ bara kom med information skulle uppskattas...
Hoppas på en lyckad båttur, äntligen!
Kommentera