Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Time is fish podden
Collapse
X
-
Vill man höra om lite svunna tider och har någon form av stockholmsanknytning rekommenderar jag avsnittet med Berra Mårdh.
- Gillar 1
-
Lämna en kommentar:
-
Nytt avsnitt denna gång med Mikko Seppänen.
Lämna en kommentar:
-
Jag håller med!Ursprungligen postat av Henke E Visa inläggLeif Engström hade varit en intressant gäst i podden :-)
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
-
Leif Engström hade varit en intressant gäst i podden :-)
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Daniel Nilsson har verkligen fått till en bra podd hoppas han även släpper fram dom yngre ex David Lundh i Abu Garcia även tjejer som ex Linnea Lönn ja det finns en hel del.Ursprungligen postat av Kryckan Visa inläggJag har lyssnat sen första avsnittet och det är en riktigt jäkla bra podcast som alla med fiskeintresse borde lyssna på.
Missa inte heller Fiskekompisen (finns på Spotify) som helt klart är värd att lyssna på.Senast ändrad av Henke E; 2022-07-23, 23:40.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Jag har lyssnat sen första avsnittet och det är en riktigt jäkla bra podcast som alla med fiskeintresse borde lyssna på.
Missa inte heller Fiskekompisen (finns på Spotify) som helt klart är värd att lyssna på.
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Väldigt behaglig att lyssna på tycker varje sändning har varit bra.Ursprungligen postat av Villespinn91 Visa inlägg
Tycker Daniel Nilsson verkar vara den mest ödmjuke av alla proffsfiskare. Enligt mig så är han den bästa förebilden för yngre fiskare.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av BosseDHej,
Jag har blivit kontaktad av en forskare från Polen som är på jakt efter material av...3 Foton-
Kanal: Våra svenska fiskar
2026-04-29, 15:00 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jester Burk II, 2025-09-21, 19:10
|
1 svar
233 visningar
2 gillar