Vad är Sverige rekordet på Gös?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sverige rekord Gös?
Collapse
X
-
Sverige rekord Gös?
Taggar: Ingen
-
12007 grUrsprungligen postat av Flötet Visa inläggVad är Sverige rekordet på Gös?
Det fixar vi till i vår
Kommentera
-
Du har ju häng!Ursprungligen postat av Manhood Visa inlägg12007 gr
Det fixar vi till i vår
Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
En bit kvar dock... sen gäller det att ha en stor portion flyt för att komma uppåt de vikterna igen... Dock vet man nu att det inte är omöjligt.Ursprungligen postat av Brunte Visa inläggDu har ju häng!
Provat betet än? Hoppas färgen passar bra för ditt fiske där uppe... Kanonfärg här hemma iallafall. Har flera st exakt likadana som leverar fint!
Har själv inte haft möjlighet att prova dina, ska laga lite först, känns som färgen kan trilla av en del annars om man hamnar i race
Kommentera
-
De har inte börjat muddra än...Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggFast fångstplatsen finns ju inte längre...Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Ruggigt fint bete! Hade bra fiske på brunt i höstas, så den kommer säkert leverera.Ursprungligen postat av Manhood Visa inläggProvat betet än? Hoppas färgen passar bra för ditt fiske där uppe... Kanonfärg här hemma iallafall. Har flera st exakt likadana som leverar fint!
Har själv inte haft möjlighet att prova dina, ska laga lite först, känns som färgen kan trilla av en del annars om man hamnar i race
Cobben klarar sig faktiskt ganska bra, den har sett ut sådär rätt länge. Vattnet är nästan farligare än gäddtänderna. =)Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Tack för snabba svar!
Fick precis höra en historia av en kille som fått en på 13kg så jag började ana oråd. Ville bara få min misstanke bekräftad.
Hatten av grabbar
Kommentera
-
Det har väl kommit upp flera i nät som har varit klart större - det var inget sådant han syftade på?Ursprungligen postat av Flötet Visa inläggTack för snabba svar!
Fick precis höra en historia av en kille som fått en på 13kg så jag började ana oråd. Ville bara få min misstanke bekräftad.
Hatten av grabbar
Kommentera
Foton
Collapse
-
av BosseDHej,
Jag har blivit kontaktad av en forskare från Polen som är på jakt efter material av...3 Foton-
Kanal: Våra svenska fiskar
2026-04-29, 15:00 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jester Burk II, 2025-09-21, 19:10
|
1 svar
239 visningar
2 gillar