Fri frakt och KANONPRISER! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fri frakt och KANONPRISER!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fri frakt och KANONPRISER!

    Nu återstår bara en halv månad kvar av vår löjligt bra kampanj!

    Click image for larger version

Name:	frossa-vidare-juni.jpg
Views:	2
Size:	129,9 KB
ID:	1810965

    Ett hett tips är Yasei Red Drop Shot 240 och Vertical 190 MH som vi själva använder och är störtnöjda med. Spara 240kr och få marknadens bästa deal.

    Hoppas vi ses till sjöss!

    Alltid fri frakt - alltid fri returfrakt - inga dolda kostnader
    Senast ändrad av Ribatex.se; 2012-06-15, 10:37.

  • #2
    Fördel om ni skriver rätt pris på sakerna. Okuma rullen tar ni ju 489kr för enligt er webbshop.
    Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
    Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

    Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

    Kommentera


    • #3
      och om du drar bort 30% med "FROSSAVIDARE2012" så får du priset till att bli 342kr

      Kommentera


      • #4
        30% på 489kr blir 342:-

        Kommentera


        • #5
          oj
          Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
          Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

          Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

          Kommentera


          • #6
            Mm, mycket RIKTIGT bra priser! Och fri frakt på det gör inte saken sämre direkt.

            Kommentera


            • #7
              Synd ni inte har den grövre varianten av BFT Bandit haspel (20-90 gram), då hade det blivit en beställning för min del.

              Kommentera


              • #8
                Barramundi!!!
                Just det spöt fick jag hemskickat för någon dag sedan, ringde och snackade med en kille som heter Elias och han fixade detta för samma pris med 30% rabatt

                Sjukt nöjd med service och allt därifrån så kan bara ge tummen upp och rekommendera!!!!!!

                Har även en andra lev på väg hem därifrån och fler kommer det garanterat bli!

                //Mange

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av Barramundi Visa inlägg
                  Synd ni inte har den grövre varianten av BFT Bandit haspel (20-90 gram), då hade det blivit en beställning för min del.
                  För att göra det så enkelt som möjligt för dig la jag upp just det spöet på vår sida nu

                  http://www.ribatex.se/shop/fiske/fis...nning-8-20-90g

                  Hoppas du blir nöjd med det!

                  och Haggis92, jag ber om ursäkt om mitt inlägg var otydligt.

                  Kul att du är nöjd, Mangemann!

                  Mvh
                  Elias -Ribatex

                  Kommentera


                  • #10
                    Jag har beställt ett shimano yasei red vertical 190cm. Bättre pris o billigare frakt e svårt att hitta
                    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X