kjellelundberg.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kjellelundberg.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Är du säker på att alla är sjunkande? De flesta Ciscos jag sett har varit flytande.

    Kommentera


    • #12
      Mina har snarare varit så välviktade att det berott på tafsen...
      Allt är mört som glimmar!

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Botrik Visa inlägg
        Är du säker på att alla är sjunkande? De flesta Ciscos jag sett har varit flytande.

        Med rätt tafs och krokar är dom sjunkande,Kör man med för små krokar eller tunntafs(typ Boa)så kan det säkert bli så att dom kan flyta.Mina beten är viktade för jerktafs.
        Kjelle Lundberg

        Gädda allt annat är agn!

        We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
        Orson Welles

        Kommentera


        • #14
          Kommer självklart att ta kontakt med handlaren i fråga och fråga varför dom inte sagt något,sånt här får ju inte hända i denna utsträckning.Kommer genast be dom gå igenom alla mina stalkers så jag får bort dom med eventuellt felaktig viktning.
          Kjelle Lundberg

          Gädda allt annat är agn!

          We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
          Orson Welles

          Kommentera


          • #15
            Be dem kolla igenom de Ciscos som finns kvar också när du ändå är igång.

            Kommentera


            • #16
              Måste du täcka upp för Kjelle bara för att du har fixat hans hemsida?

              Kommentera


              • #17
                Vad gnäller ni om? Han säger ju att om du inte är nöjd så ersätter han betet direkt. Hyffsad policy! Prova att gå tillbaka med ett bete som du tycker svänger för dåligt åt höger eller nåt liknande hos en butik. Lycka till! Så jag tycker gnäll-NIC kan ta kontakt med Kjelle och sluta gnälla. Jag tror att det beror på att han inte fått fisk på ett tag som är problemet. Fånigt attt skylla på betet.
                Själv är jag väldigt nöjd med de Kjelle beten som jag har.

                /Lasse
                LaSsE

                Kommentera


                • #18
                  NIC: Tack för det trevliga inlägget på fiske.nu
                  ...mad world...


                  http://www.birkan.se

                  http://birkanlures.blogspot.com

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Arbetar...
                  X