BFT Bandit Rods - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFT Bandit Rods

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    jag har kört mitt tre pass i helgen!
    kan bara säga !!!!!!!
    tar nåt pass å bli vän med spöt men kanoners
    kan säga att jag kört bara jerks med det!
    Senast ändrad av uppsalakille; 2010-04-27, 16:53.
    JERK ÄR ETT DYRT TRÄSK Å FASNA I
    <iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fp latform&amp;width=292&amp;colorscheme=light&amp;sh ow_faces=true&amp;stream=true&amp;header=true&amp; height=427" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:427px;" allowTransparency="true"></iframe>

    Kommentera


    • #32
      Nu e det testat, kan bara säga att jag e riktigt nöjd! Det är en riktig kastkanon, skönt att drilla fisk på och jäkligt lätt... Men viktigast av allt, det levererar fisk!!

      Kommentera


      • #33
        kände på dom på AB förut, gilla dom inte överhuvudtaget, kändes alldeles för svampiga och var väldigt besviken på spöna faktiskt, köpte ett luna versatile istället och det spöt är definitivt det bästa spöt jag hållt i, fyfan va sköna dom är, lättaste spöna och så sjukt skönt rullfäste, gillas skarpt!!

        Kommentera


        • #34
          Ursprungligen postat av fiskemannen Visa inlägg
          kände på dom på AB förut, gilla dom inte överhuvudtaget, kändes alldeles för svampiga och var väldigt besviken på spöna faktiskt, köpte ett luna versatile istället och det spöt är definitivt det bästa spöt jag hållt i, fyfan va sköna dom är, lättaste spöna och så sjukt skönt rullfäste, gillas skarpt!!
          Svampigheten brukar ju vara som värst när man klämmer & känner på dom i butiken...

          Eller tänker jag fel nu?

          Kommentera


          • #35
            Jag har haft mitt i 2 veckor nu, 6,6fot 180 grams. Är extremt nöjd.

            Skönt att fiska med, skönt att drilla gäddor med och jag kastar längre.. även om det bara är 5-10 meter längre så är det alltid något
            Team Ace Of Pikes - http://aceofpikes.blogspot.com

            Kommentera


            • #36
              Är det någon mer som testat spöt ännu som vill ge ett litet utlåtande?

              /Mattias

              Kommentera


              • #37
                Ursprungligen postat av Ironblue Visa inlägg
                Är det någon mer som testat spöt ännu som vill ge ett litet utlåtande?

                /Mattias
                Jag har kört 2 pass med mitt 7.3 ft
                Riktigt skönt till dom lite större grejerna, inte hittat nått att klaga på!
                Skönt att kasta med, jerka och drilla.

                Kommentera


                • #38
                  Ursprungligen postat av Söderberg Visa inlägg
                  Jag har kört 2 pass med mitt 7.3 ft
                  Riktigt skönt till dom lite större grejerna, inte hittat nått att klaga på!
                  Skönt att kasta med, jerka och drilla.
                  Dito!

                  Kommentera


                  • #39
                    Drar upp tråden igen! Någon mer som har provat spöt och kan ge sitt utlåtande om det? Är 6.6 fots spöt skönt? Hur tunga beten kan man fiska? Svampar det?

                    mvh

                    Kommentera


                    • #40
                      Bandit serien är inte samma klinga som pike-range (Blåa) serien, Bandit spöna är något snabbare dvs lite hårdare. Ett otroligt skönt spö att verkligen kroka fisken med! Dom skönaste spöna jag har haft faktiskt! Både Haspel- och Jerkspöt!
                      /Team Perax, Jon Persson
                      http://teamperax.blogspot.com/

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Arbetar...
                      X