TokREA igen - Fyll draglådan!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

TokREA igen - Fyll draglådan!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av DarkpikeRolle Visa inlägg
    Försat dragen fråmn ran är beställd. Måste fråga om Butch 21cm är en bra investering... i så fall kanske man måste lägga en order på några till.... vill inte ha svar från nån säljkåt säljare nu :P
    De fungerar bra. Har fått ett par fina gäddor och nån gös på dem men inget riktigt stort än....

    Kommentera


    • #12
      Butchen funka kanon jag tycker att den ska fiskas hem mycket sakta med vevstopp på 1-3 sek, jag gillar den speciellt till vår fisket
      Vattnet e alltid blött

      Kommentera


      • #13
        Beröm till Beten.nu. Snabb service och billiga drag. Keep up the good work. Jag har precis sparat 800 kr

        Kommentera


        • #14
          Själv tycker jag att det är mycket roligare att gnälla än att berömma, men i det här fallet måste jag göra ett undantag.

          Jag drog iväg min beställning i vild panik(såpass välrenommerade beten till såna priser lär ta slut fort tänkte jag)sent på onsdagkvällen och redan i fredags kunde beställningen hämtas på posten. Och dessutom fick jag faktiskt precis vad jag beställde, vilket var över min förväntan vid en beställning på 8 beten till galna priser. Bra jobbat!
          All you need is Lubb.

          Kommentera


          • #15
            Skickade just iväg en beställning, får se om allt kommer eller om nåt är slutsålt
            [HTML]http://nyafiskebloggen.blogspot.se/[/HTML]




            Gädda 11,2kg (Spinn, Råån)
            Abborre 1,2kg (Vertikal, Letälven)
            Gös 2,8kg (Jiggning, Möckeln)
            Regnbåge 4,9kg (Put & Take, Villingsberg)
            Röding 2,75kg (Trolling, Vättern)
            Öring 3kg (Trolling, Vänern)
            Lax 2,9kg (Trolling, Vänern)

            Kommentera


            • #16
              Det man beställer finns normalt ALLTID i lager.
              Vårt webshopsystem arbetar på så sätt att det antingen döljer artiklar som inte finns i lager, eller får man uppgiften att varan inte kan beställas eftersom den är slut i lager.
              Detta för att kunderna alltid ska få just det dom beställer och betalar för, och ska kunna veta att deras beställda varor kommer och skickas omgående (order före kl 17 vardagar skickas samma dag).
              Givetvis kan man dock inte svära sig HELT fri från fel med ett stort sortiment, men dom är lyckligtvis väldigt sällsynta.

              Vad gäller REAN så har vi "dammsugit" en del hyllor hos leverantören och får lite kompletteringar i början på veckan på några få nu slutsålda produkter.

              Ann-Louise / beten.nu

              Kommentera


              • #17
                Rean uppdaterad!

                Nu har vi som sagt "dammsugit" en del hyllor hos leverantören och fått lite påfyllning på några grejor som varit slut.
                Har också lyckats få in 4play swim&jerk 19cm i färgen fluo orange&gold till reapris vilket vi inte haft innan.

                Ann-Louise / beten.nu

                Kommentera


                • #18
                  ja beröm skall dom ha, beställt flertal gånger, alltid snabb frakt o härliga reor!

                  och dessutom bra priser på bustrar\banditer om man jämnför med lokala handlare
                  http://teamsisu.blogspot.com

                  Kommentera


                  • #19
                    riktigt snabb och bra service från beten.nu

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X