Fiske-Feber nummer 2/2010 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske-Feber nummer 2/2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske-Feber nummer 2/2010


    Ute i butik nu!
    Bläddra i utgåvan på www.fiske-feber.se

    Ur innehållet:

    Giftiga gäddfavoriter – Ta del av heta tips, taktik och beten för jerk- och trollingfiske efter grova förleksgäddor.

    Vilt flugfiske – Vackra Lungsjöån i Dalarna erbjuder ett mycket spännande och krävande flugfiske i orörd natur.

    Tidernas torskfiske – Under senvintern har man upplevt ett osannolikt och historiskt torskfiske vid norska Söröya.

    Tillverka spinnare – Vi visar hur du gör egna magnumspinnare som är både snygga, tuffa och supereffektiva.

    Min fiskeracer – Följ hela processen när en gammal sliten båt förvandlas till en specialbyggd flötestrollingmaskin.

    Öringgodis – Vi tittar närmare på när, var och hur du använder ett antal annorlunda beten för kustens havsöring.

    Dödlig fångst – Nya Zeelands marina miljö hyser några av världens absolut tuffaste och mest spektakulära sportfiskar.

    Fisketips – Vi visar hur du vässar dina krokar på bästa sätt och hur du förlänger livet på olika typer av gummibeten.

  • #2
    Dvdn kanske är intressant?

    Kommentera


    • #3
      DVD'n var bra, kul att höra proffsens resonemang!

      Var lite tokiga längder på några spö i Jerkspö testet dock.. men de är väll sådant som händer!
      Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

      Kommentera


      • #4
        Är ingen prenumenant av fiskefeber. Men har en kompis som är det så jag brukar låna både filmen och dvd:n i varje nummer.

        Dvd:n var bra och och som sagt kul och höra experternas tankar! Sen att det är från ens egna vatten som man själv legat å fiskat i ett antal gånger gjorde ju inte saken sämre.

        Kommentera


        • #5
          Min DVD fungerade inte, så jag väntar på en ny... Hoppas att den kommer snart!

          Kommentera


          • #6
            Dvd.n var bra, men taskig ljudkvalité. Men man kanske inte ska begära mer,
            när det är amatörfilmat?
            Förövrigt är det en mkt bra tidning. Tur dom har Predator nu oxå, hoppas den kommer ut i april. Annars skulle väntan kännas lång till nästa nummer. Som inte kommer ut förrän i mitten på maj.
            Men snart kan man ju äntligen börja spinnfiska! Då behöver inte väntan kännas så lång endå.

            Kommentera


            • #7
              Jo, det var synd med ljudmissarna på DVDn men jag antar att det är nåt producenten förstått och drar lärdom av. Bara att köpa in flera mickar till nästa gång.

              Konceptet med att spela in sådana filmer är minst sagt grymt. FF går från klarhet till klarhet tycker jag.

              Kommer Predator att komma ut som en paralell tidning, i sånt fall, med hur många gånger om året? Det har inte framgått alls vilket är konstigt.
              Är det blåål eller vralåk?

              Kommentera


              • #8
                Det verkar som en fortsättning. Dom ville väl ha läsarnas bedömning först, innan dom
                beslutar om en fortsättning. Jag hoppas på det iaf.

                Kommentera


                • #9
                  Håller med om att ljudet var riktigt illa i DVD:en annars var det intressant att höra deras resonemang och teorier. Men man fick lyssna ordentligt för att höra
                  Min fiskeblogg Skvalp
                  +FishEco

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Arbetar...
                  X