Fiske-Feber 6 / 2010 - i butik 26 oktober! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske-Feber 6 / 2010 - i butik 26 oktober!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiske-Feber 6 / 2010 - i butik 26 oktober!


    Bonitofiske på västkusten! - Exklusiva gäster i våra svenska farvatten. fiske-feber var på plats och fick bonitofrossa...

    Trollingfiske med naturligt bete - Trollingfiskets mest välbevarade hemlighet avslöjas och vi lär dig fånga, förvara och färga löjor. Del 2 av 3.

    Med livet som insats - Många av oss har allt för dåliga kunskaper om sjösäkerhet. Lär dig öka din riskmedvetenhet!

    Första hjälpen för jiggar - Med enkla medel kan du laga söndertuggade jiggar och spara pengar.

    Gäddfiske på blodigt allvar - John Zafaradl ger sin syn på gäddfiske och varför det alltid handlar om blodigt allvar. Del 2 av 2

    Förför gäddan med tailbeten - Hänger det på stjärten? Låt inte utseendet lura dig, tailbeten gömmer många och oanade möjligheter.

    Marknadens bästa fiskeboxar - Stor guide bland boxar och bagar. Förvara dina fiskeprylar på bästa sätt.

    Marknadsnytt & tester - Läs om heta nyheter på prylfronten samt vår test av i-pilot, din nya fiskekompis!

    Läs mer och provbläddra i utgåvan på http://www.fiske-feber.se

  • #2
    Cha din gamle isflaksförflyttare!

    Nån dvd med detta numret?
    [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
    -Ta med skräpet hem.
    -Var ödmjuk.
    -Njut. Sluta hetsa o stressa.
    -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]


    http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

    Kommentera


    • #3
      Nix ingen dvd
      http://www.frallansfiskeblogg.blogspot.com/

      Kommentera


      • #4
        Å ingen tidning heller tidigare som prenumerant. Fiske-feber anlitar ju Bring citymail så får se om den kommer fram innan veckan är slut .

        /Fredrik

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av jerklimpan Visa inlägg
          Å ingen tidning heller tidigare som prenumerant. Fiske-feber anlitar ju Bring citymail så får se om den kommer fram innan veckan är slut .

          /Fredrik

          Du får väl byta firma så det blir lite ordning på City-fail
          Ola

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inlägg
            Cha din gamle isflaksförflyttare!

            Nån dvd med detta numret?
            Vi kör en DVD-special inom kort. Späckad med några klara favoriter!

            Kommentera


            • #7
              Jag vill gärna höra om fler har problem med detta. Hos mig m fl kommer tidningen i tid. Maila på mikael@fiske-feber.se

              Ursprungligen postat av jerklimpan Visa inlägg
              Å ingen tidning heller tidigare som prenumerant. Fiske-feber anlitar ju Bring citymail så får se om den kommer fram innan veckan är slut .

              /Fredrik

              Kommentera


              • #8
                Jag trodde att min prenumeration hade gått ut när jag inte fick någon så jag köpte den i affären, nästa dag låg den i lådan........inte bra.
                www.stampelures.se

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
                  Jag trodde att min prenumeration hade gått ut när jag inte fick någon så jag köpte den i affären, nästa dag låg den i lådan........inte bra.
                  hände samma sak för mig fast med Fiskejournalen. hörde av mig till dom och förklarade så jag fick min prenumeration förlängd med ett nummer.

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Arbetar...
                  X