Ismeteset 3-pack 999:- - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismeteset 3-pack 999:-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ismeteset 3-pack 999:-


    Klicka här för att komma direkt till produkten!

  • #2
    Det stämmer, finns på ett flertal ställen, även min lokala fiskebutik, till samma pris. Det är ju så med såna här "reor", det är någon utgående modell, något lager som skall säljas av eller liknande, många affärer som köper sig in på det. Säger inte att det inte är ett bra pris, men tycker det är konstigt att säga att man har någon superrea när alla andra butiker också säljer det för samma pris. Lite sånt jag stör mig på i vardagen.. För att inte bara klanka, så tycker jag att beten.nu är en allmänt bra butik, har handlat där förut och kommer säkerligen göra det igen.

    Kommentera


    • #3
      Nja, nu har vi aldrig påstått att det är någon "superrea". Forumskategorin är ju till för annonsörer att "lägga upp produktnyheter samt specialerbjudanden".
      Vi fick in dessa set igår och då är det väl inte fel att annonsera att man har dem?
      Dessutom tror jag att 999:- är ett väldigt bra pris för nätkunder när frakten ingår.

      Kommentera


      • #4
        Ingår frakten så är det väldigt billigt... inget att klaga på!
        sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

        Kommentera


        • #5
          Humlan, ursäkta om jag framstod som lite vresig, var inte mitt syfte. Har varit inne i allt för många fiskebutiker, där man får höra att de har världens bästa pris på en vara, och köper man inte nu så kan den vara slut imorgon, så kommer man hem och ser att den är lika billig precis överallt. Fick lite utlopp för det nu bara.. Hade inte så mycket att göra med just denna annons.

          Förövrigt bra sida, fortsätt med bra erbjudanden både här på sidan och via mail! : )

          Är det någon som testat detta set, hur står de sig till Wiggler varianterna som ligger i samma prisklass?

          Kommentera


          • #6
            Jag tycker beten.nu är en superbra butik. Alltid snabba leveranser. En gång så strulade en order, fick fel storlek på ett par salmo fatsos. Ja då 2 dagar senare så fick jag rätt storlek, de gamla fick jag behålla förstås. På många beten är det mycket bra pris, som t ex salmo, som många andra butiker inte har eller har bristande tillgång utav. Typ den enda butik förutom mieko(där handlar jag fysiskt) som jag handlar på.
            http://mortasfiske.blogspot.com

            Kommentera


            • #7
              Dax att rensa i tråden moderatorer!
              F-n, man kommenterar väll inte i en företagares annons och påpekar att prylarna finns på annat håll åxå!?
              Tycker det skulle kännas skit för annonsören som förmodligen har betalat en slant för sin reklamplats...

              Finns de på annat håll då får väll helt enkelt den återförsäljaren göra en annons också!? (om han bryr sig)


              Skärpning!
              Senast ändrad av HenkeW; 2010-12-04, 08:52.

              Kommentera


              • #8
                Morta: det är bra service, sånt som gör att man uppskattar en butik. Självklart tycker jag dock att vi som köpare ska få diskutera varorna och butikerna som annonserar, det är ju trots allt ett forum. Jag vill själv gärna höra vad andra personer har att säga om butiker och varor innan jag köper något.
                Däremot håller jag med om att detta är beten.nu's tråd, och andra butiker skall ej göra reklam för sina produkter i den, de har ju full möjlighet att skapa en egen. Problem som uppstår butikerna emellan, ska skötas privat via ett telefonsamtal eller ett mail, inte offentligt för oss köpare.

                Detta är min åsikt, och jag anser att någon moderator kan ta bort Mitt första inlägg, som jag anser i efterhand var dåligt formulerat, samt "ThePikehunters" inlägg.

                Kommentera


                • #9
                  Jag tycker alla inlägg skall tas bort och att alla trådar som handlare startar skall vara låsta!
                  Eller att handlarna själv får välja om de vill ha diskussioner i tråden eller ej !

                  Skulle jag annonsera som företagare då ville jag inte ha en massa tugg i min säljestråd !

                  Pm är ju en alldeles lysande funktion !

                  Funderar men på något i en handlares annons och vill ha övriga forumets åsikter då tycker jag det är bättre att skapa en ny tråd på lämpligt ställe på forumet ang nämnda prylar, men ge f-n i att kladda i annonsen! (ungefär som jag har gjort nu flera ggr... Sorry för det)

                  Kommentera


                  • #10
                    Om man har rent mjöl i påsen och bedriver seriös handel är det sällan en nackdel att tråden är öppen för diskussion. Skulle t.ex. något sakfel insmyga sig i en annons är ju Fiskesnack ett väldigt bra forum eftersom det lär framkomma ganska omgående.
                    Denna "öppenhet" är ju en klar tillgång då den sållar bort oseriösa annonsörer och oseriösa produkter.
                    Sedan är det ju så med all öppenhet att den kan missbrukas emellanåt. Och givetvis tycker jag också att vissa former av tjafs bör skötas via PM istället för på forumet.
                    Dock vet man ju som annonsör villkoren när man lägger upp något i den här kategorin, och generellt tycker jag det är väldigt bra att ha denna möjlighet att fortlöpande informera läsarna om nyheter, reor mm, istället för att bara ha banner-annonsering.

                    Ann-Louise / beten.nu
                    Senast ändrad av Beten.nu; 2010-12-04, 21:27.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Arbetar...
                    X