Ismeteset 3-pack 999:- - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismeteset 3-pack 999:-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Kan tyvärr inte hålla me dig HenkeW, detta sättet att annonsera är det enda i sitt slag jag sett tidigare. Reklam finns det gott om överallt, men här annonseras det på ett unikts sätt, där alla kunder kan få diskutera varorna, både med varandra och med säljaren. Jag tycker det är ett förbättrat sätt av marknadsföring. Dåliga produkter, kassa priser och luriga säljare minskar markant. Att kunder har chans att kommentera produkten direkt i annonsen är ett väldigt ärligt sätt att annonsera och jag gillar det starkt. Vill säljarna göra annonser som ingen kan kommentera, så finns det 100 andra sätt att annonsera än just ett forum.

    Jag har själv blivit lurad av annonser som många andra, och är det en kass produkt och ett dåligt pris, så vill jag bli uppmärksammad av andra att inte själv begå samma misstag, säljaren i fråga kanske själv tror att produkten är bra men inte testat den själv.

    Det fungerar ju båda vägar, är det en bra produkt, så kommer jag skriva att det är så och rekommendera den till andra personer, som i sin tur gynnar säljaren.

    Visst att handlarna/säljare kan få välja om tråden skall vara låst eller inte, men är den låst, så kommer jag förmoda att de inte vill ta emot kritik, och därmed sjunker säljarens värde hos mig.

    Det var det sista från mig, håller med att det blivit för mycket orelaterat kladd.

    Kommentera


    • #12
      Nu har vi uppgraderat så att man kan välja mellan tre olika spön till ismeteseten. R/T icepike (heavy action) samt wiggler medium och wiggler soft.

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Arbetar...
      X