Utförsäljning Monarch-DOK 50%!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Utförsäljning Monarch-DOK 50%!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Utförsäljning Monarch-DOK 50%!!

    Direktlänk till betena, klicka här!
    Click image for larger version

Name:	mdf.jpg
Views:	1
Size:	96,9 KB
ID:	1808342
    Som sagt jättefina beten - dessvärre har vi inte alls varit nöjda med leveranserna från tillverkaren så nu säljer vi ut rubbet och ger er en chans att fynda igen!

    Välkomna till beten.nu!

  • #2
    Håller med dig , jätte fina beten.. Tuvär jag har gått mycket i deras namn förut och blivit själv besviken PÅ SJÄLVA ÄGAREN. Lovar mycket och inget blir av tuvär . Mycket snack och mycket litte jobb . Du är inte den ända som har blivit besviken ,,Vi snackade per telefon jag och du angåände detta om du kommer ihåg detta, sj jag har blivit mycket utsatt från deras sida och man kan säga att man har blivit rejellt blåst av de och har pressat de till det ytersta att leverera beten till de som har beställt och är med i ett stort konflitk på grund av detta de är på gränsen att få ett stort anmällan på sig!
    Jag skulle jätte gärna vilja ta kontakt med dig om det går bra på nån sett.

    Kommentera


    • #3
      Hoppas betena är bättre än ägaren... för det damp ner några i tomtesäcken nu. Och ett spö, och lina och lite mer Damn you rea!

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av LinusF Visa inlägg
        Hoppas betena är bättre än ägaren... för det damp ner några i tomtesäcken nu. Och ett spö, och lina och lite mer Damn you rea!
        Du kan vara lugn för att du får bra beten Linus. Faktiskt riktigt trist att inte leveranserna funkar så man kan ha dem kvar i webshopen.

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av InesBeten Visa inlägg
          Håller med dig , jätte fina beten.. Tuvär jag har gått mycket i deras namn förut och blivit själv besviken PÅ SJÄLVA ÄGAREN. Lovar mycket och inget blir av tuvär . Mycket snack och mycket litte jobb . Du är inte den ända som har blivit besviken ,,Vi snackade per telefon jag och du angåände detta om du kommer ihåg detta, sj jag har blivit mycket utsatt från deras sida och man kan säga att man har blivit rejellt blåst av de och har pressat de till det ytersta att leverera beten till de som har beställt och är med i ett stort konflitk på grund av detta de är på gränsen att få ett stort anmällan på sig!
          Jag skulle jätte gärna vilja ta kontakt med dig om det går bra på nån sett.
          Inga problem att kontakta oss - Ring till Markaryds Sportfiske 0433-104 24 eller maila på info@beten.nu. Jag vet att du också försökte "driva på" Monarch-DOK i den här frågan, så det finns absolut inga "hard feelings" oss emellan.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X