BFT buster jerk stiff 6, någon som har en hel topp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFT buster jerk stiff 6, någon som har en hel topp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • BFT buster jerk stiff 6, någon som har en hel topp?

    Var ute med kusinen å kasta efter borre å gädda... Tro fan inte han fastna i mitt jerkspö å kasta runt de i båten så topöglorna gick sönder? Idiot jävel.

    Är de någon som råkat göra så med sin spö underdel så ni har en fungerande topp?? Hur man nu lyckas... Lika bra å fråga innan jag handlar nytt, för att sätta på nya öglor kommer aldrig bli som de var nytt... De som var så bekvämt å lätt att få igång betena med... Attans.
    Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

  • #2
    Var det bara öglorna som gick? isåfall är spöt lika långt antar jag och det är väl bara att sätta dit nya öglor hos fiskebutik. Är väl inte på pricken samma ringar, men hur märker du skillnad?

    Kommentera


    • #3
      Har bytt topöglor på några spön bla UL, och har inte känt någon speciell skillnad.
      Så hittar du inte någon som har en överdel rekommenderar jag att byta själv.

      Kommentera


      • #4
        Ta spöt till lundgrens så kostar det runt 25:- att fixa. Oavsett om den har gått av en bit så finns det topögglor som passar

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Arbetar...
        X