Har du något drag/fisketillbehör att skänka? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har du något drag/fisketillbehör att skänka?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Herregud, ursäkta språket men är folk verkligen såhär jävla ohyfsade? Om nån vill skänka eller sälja ett spö till TS för en billig slant, gör de! Det är en otroligt fin gest! Tyvärr har jag inget som bara ligger! Det finns inga dumma frågor bara dumma svar, och dumma påhopp. Det här ett fiskeforum, inte ett hoppa-på-oskyldiga-människor-som-ställer-frågor-forum. Get your shit together, sånna som du, som skriver sånt är INTE välkommen på en sånn här sajt. Tack för mig!
    Senast ändrad av Noah Gladh; 2015-07-11, 00:33.
    Never trust a man that doesn't fish for Perch

    PB - 1295 g / 44.5 cm

    Kommentera


    • #12
      Jag ber om ursäkt om något jag skrivit/frågat förargat någon, det var inte min mening.

      Förra veckan skrev en eldsjäl till mig och erbjöd mig köpa ett fiskeset (spö/rulle) för en mindre peng.
      Något jag uppskattade/uppskattar enormt mycket.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Sophie Visa inlägg
        Jag ber om ursäkt om något jag skrivit/frågat förargat någon, det var inte min mening.

        Förra veckan skrev en eldsjäl till mig och erbjöd mig köpa ett fiskeset (spö/rulle) för en mindre peng.
        Något jag uppskattade/uppskattar enormt mycket.
        Hej!

        Härligt att det verkar löst sig för dig.
        Vill bara förtydliga att du inte gjort eller skrivit något som förargat någon utan det stod andra för, så du behöver inte ha några skuldkänslor för att du skulle gjort något.

        Skitfiske på dig!!

        Kommentera


        • #14
          Förlåt för väldigt sent svar.

          Tack Testis!
          En liten uppdatering gällande hur min föregående fiskesäsong gick.
          Tack vare ett par eldsjälar så blev det föregående året, och framförallt sommaren, den bästa på väldigt länge!
          Jag har fått testa på att fiska med en massa olika typer av fiskedrag, t.ex spinnare, wobblers, jiggar etc.
          Tidigare hade jag enbart fiskat med skeddrag, vilket iofs är väldigt skoj/nybörjarvänligt, och det var därför otroligt skoj att få testa på nya saker. Tack vare er så lyckades jag i somras fånga min allra första mört, abborre och gädda (över 1 kg).
          Ville bara passa på att återigen tacka alla underbara givmilda människor som gjort att mitt fiskeintresse blivit stekhet.
          Sitter redan och planerar sommarens fisketurer :P

          Kommentera


          • #15
            FAN!!! Jag gick precis ner i källaren för att hämta upp mina fiskegrejer inför morgondagens premiärfiske och vad får jag då se?
            Jo någon idiot har brutit sig in i mitt förråd och rensat det på saker, inkl mina fiskegrejer (spö, håv och fiskelåda/drag).
            Ursäkta för mitt ordval men vafan är det för fel på vissa människor? Vet de inte skillnaden på "mitt och ditt"? *sigh*.
            Där rök ju mina planer på att åka och fiska imorgon...Jag måste även köpa en helt ny utrustning (spö, drag, håv etc).
            Jag ska försöka köpa Haspelset Cardinal Vildmark 7 på Jula i slutet av månaden. Har någon här dock några fiskedrag/beten som de inte längre behöver/vill ha så skulle jag jättegärna vilja köpa dom för en billig peng. Hade uppskattats enormt mycket!

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X