Lite fiskesaker som jag skänker till bättre behövande i Stockholmsområdet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite fiskesaker som jag skänker till bättre behövande i Stockholmsområdet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Lite fiskesaker som jag skänker till bättre behövande i Stockholmsområdet

    Nu är det så här att ibland måste man komma till insikt om att man har på tok för mycket fiske saker som bara ligger och dräller och därmed tar plats.

    Min tanke var då att det borde finns en hel del ungdomar som har mer fiskeintresse än pengar, det är just er jag vill 'sponsra' lite. Vad jag har är lite blandad kompott av billiga drag, vobblers & lite gummi, rullar mm. Är du under 15år och känner att det är något du verkligen saknar för att komma igång med fisket så kan du höra av dig.

    Sakerna finns att hämta i Bromma där jag bor. Jag kommer inte att hålla på att skicka saker hit och dit utan vill du ha något så får du komma och hämta det själv. Skicka ett PM och beskriv vad du vill fiska så kollar jag vad jag kan bidra med.

    Jag antar att jag inte är den enda av oss som har ett visst överflöd av utrustning som bara blivit liggande. Är det någon mer som antar utmaningen att vi tillsammans kan förse valparna som verkligen vill fiska men inte har råd med en nybörjarutrustning ?
    Failure is simply an opportunity to begin again, this time more intelligent. Henry Ford

  • #2
    Brukar ge bort grejer med jämna mellanrum. Bor också i Bromma och kan tänka mig att skänka en batch blandade grejer. Är däremot ganska upptagen närmsta veckorna men skänker gärna.

    Kommentera


    • #3
      Snyggt MastaPike ! Har du inte tid så kan jag komma och hämta upp grejerna och dela ut.
      Failure is simply an opportunity to begin again, this time more intelligent. Henry Ford

      Kommentera


      • #4
        Jag tar gärna emot är 15 år

        Kommentera


        • #5
          Kan bara inflika med att Pat är en trevlig prick så ingen konstig typ som försöker lura ungdomar till sig.

          Viktigt att informera sånt här då det finns en hel del galningar i vårt samhälle idag.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X