Skänkes !!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skänkes !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Skänkes !!!

    Hej Rasmus heter jag bor i Gävle ! Säljer en del och köper en del på Fiskesnack !

    Har mer eller mindre slutat fiska gädda ! Så har en beteshink jag skänker bort !
    Kravet är kille el tjej under 16 år ! Boendes i närheten av Gävle


    Kan säkert ordna ngn jigg som det finns bitmärken i som garanterat funkar för ngn gädda eller två till !

    Kravet är att man får komma och hämta i Gävle där jag bor ! Är ingen ful rackare så jag kommer endast lämna hink och några beten om man har med mamma eller pappa ! ( önskar mamma eller pappa kontakt med mig först så får man fråga efter nr så löser vi det )

    Först till kvarn ! Men man kan alltid kolla om det finns ngt bete eller två till övers även om man inte är först !

    Skall kolla i lådorna men lovar inget

  • #2
    Undrar hur lång tid det tar om man nämner att det finns lite Eastfield gummi i potten samt några pig cranks osv...

    Kommentera


    • #3
      Ger väl det ett tag till så får vi se vad som händer !

      Kommentera


      • #4
        Hej tar gärna betena om dem kan skickas beteshinken beroende på frakt kostnad och om det går?

        Kommentera


        • #5
          Bor du i Gävle eller i närheten och kan komma förbi med mamma eller pappa ?

          Kommentera


          • #6
            Du har PM

            Kommentera


            • #7
              Åker iväg på en liten sväng med breznac och leker jultomte för tidigt....

              Kommentera


              • #8
                För denna gång är det slut och admin kan låsa tråden ! Men fler ggr kommer framöver !

                Kommentera


                • #9
                  D va mycket trevligt! Natas e fan en suverän kille o jag tror vi kommer ses fler gånger i framtiden!

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Arbetar...
                  X