130 cm mätdekal - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

130 cm mätdekal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Skänkes] 130 cm mätdekal

    Cha.

    Fick en beställd vara från ett mindre fiskepostorderföretag i brevlådan idag. Med i brevet låg en 130 cm mätdekal med företagets namn bl.a.

    Då jag inte har nån användning för denna kanske det är nån junior som vill klistra sin båt med glassiga dekaler (som de stora fiskeprofilerna).

    PM´a mig din adress så postar jag.

    Första till quarn.
    Nej, jag skriver inte ut företagets namn (forumregler o smygreklam osv men berättar gärna i PM).
    [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
    -Ta med skräpet hem.
    -Var ödmjuk.
    -Njut. Sluta hetsa o stressa.
    -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]


    http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

  • #2
    Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inlägg
    Cha.

    Fick en beställd vara från ett mindre fiskepostorderföretag i brevlådan idag. Med i brevet låg en 130 cm mätdekal med företagets namn bl.a.

    Då jag inte har nån användning för denna kanske det är nån junior som vill klistra sin båt med glassiga dekaler (som de stora fiskeprofilerna).

    PM´a mig din adress så postar jag.

    Första till quarn.
    Nej, jag skriver inte ut företagets namn (forumregler o smygreklam osv men berättar gärna i PM).
    Har du kvar dekalen?

    Kommentera


    • #3
      Jupp. Då inga JUNIORER hört av sig, endast 30 + are (där man kan förmoda att de har egna inkomster och därmed medelst beskattade medel har möjlighet att i butik köpa sig en mätdekal lämplig att eh..."piffa"...upp båten med).
      Senast ändrad av KnudorFnugelfufen; 2016-01-20, 11:35.
      [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
      -Ta med skräpet hem.
      -Var ödmjuk.
      -Njut. Sluta hetsa o stressa.
      -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]


      http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

      Kommentera


      • #4
        30 är det nya 15!

        Kommentera


        • #5
          Jag kan ta den jag är 15 år

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inlägg
            Jupp. Då inga JUNIORER hört av sig, endast 30 + are (där man kan förmoda att de har egna inkomster och därmed medelst beskattade medel har möjlighet att i butik köpa sig en mätdekal lämplig att eh..."piffa"...upp båten med).
            Är själv 15 å ska köpa en båt inom snar framtid så vi kan väl hålla lite kontakt om den ä kvar tills dess?

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X