Sökes vadare med punka eller urväxta. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sökes vadare med punka eller urväxta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Sökes vadare med punka eller urväxta.

    Nej jag skojar faktiskt inte ;-)

    Jag söker ett par vadarbyxor PVC eller Neoprene spelar ingen roll heller för min användning, jag ska inte ha dem till att vada runt i vattnet utan till min andra fiskehobby Magnetfiske och då står jag nära vattnet men det stänker och allt blir blött ändå men lite små punka gör inget bara dem håller blötan ute.

    Har storlek 41-42 på fossingarna och Large så har något ett par som gjort sitt för flugfiskeälven som ska kastas så säg till så kan de få ett andra liv i miljöfrämjandets tjänst som Magnetfiske är då vi som håller på med denna hobby drar upp många många ton med metallskrot ur våra vattendrag och massa annat miljöfarligt som bilbatterier, elsparkcyklar mopeder och andra motorfordon samt massor med byggbråte och sånt ingen skulle tro en om jag berättade ;-)

    Smidigast är ju om någon i närheten av Uppsala har ett par men allt av intresse, bara de är hela nog att hålla blötan ute när man står nära vattnet och blir nerstänkt under den kallare delen av året så inte understället blir blött så hoppas på tur
    Senast ändrad av Rospigg; 2021-02-17, 18:56.

  • #2
    Finns ett par Vision andasvadare i storlek M men tycker de är ganska rymliga, har 42 i skostorlek och sockan sitter bra. Finns i Gävle

    Kommentera


    • #3
      OK noterat låter görbart iaf. bara avståndet har ju inte bil men återkommer oavsett.

      Kommentera


      • #4
        Sitter på ett par med 45-47 eller nåt sånt som bara ligger. Tror det är nåt hål i dom. Plus att jag använt dom till att krypa i svämgångar (lös koskit). Är avsköljda och hängt ute på vädring i nåt år.
        Neoprene, varm och go. Iaf när dom var ny. Dom är närmare 20 år nu.

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av husbehov Visa inlägg
          Sitter på ett par med 45-47 eller nåt sånt som bara ligger. Tror det är nåt hål i dom. Plus att jag använt dom till att krypa i svämgångar (lös koskit). Är avsköljda och hängt ute på vädring i nåt år.
          Neoprene, varm och go. Iaf när dom var ny. Dom är närmare 20 år nu.
          OK då lär jag få ha många par sockor då jag har 40 på fossingarna men tack ändå.

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg

            OK då lär jag få ha många par sockor då jag har 40 på fossingarna men tack ändå.
            Tänkte mest om nån annan känner samma behov.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Relaterat

            Collapse

            Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

            Arbetar...
            X