beteslås,lekande! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

beteslås,lekande!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• beteslås,lekande!

tjenare, undrar om det är någon som har överskott på beteslås och lekande, har precis köpt bft no-kink wire och ska knyta egna tafsar, och tänkte fråga om det är någon som skulle vela skänka bort ev: crosslock och lekande via brev på posten kanske?, bara ett förslag, eftersom jag inte har så mycket pengar och har begränsad tillgångnar, kanske någon skulle vela skänka så att vi yngre får igång sportfisket..
    hör av er om ni är intresserad
    Abborre: 1700gr

ingen som skulle kunna tänka sig?

Kommentera

komigen nu, det rör sig bara om ett par!

Kommentera

Spara ihop

Bara ta och spara ihop eller beteslås är itne alls dyra dom kostar 20 kr för 15 stycken har jag för mig om du fortfarande bor hemma hoss din mamma och pappa så kan du ju alltid säga att du kan gra lite fler saker som att diska tilexempel så säger du att isåfall kan dom väll höja månads pengen så gör jag jag diskar regelbundet och för 200 kr i månaden och det köper jag fiske saker för och det blir helt perfekt man får 4 bra beten för 200 kr eller kanske ett nytt spö
        fishing is like eating....if you dont fish your life is going to feel empty

Kommentera

Ursprungligen postat av långsjö Visa inlägg
          tjenare, undrar om det är någon som har överskott på beteslås och lekande, har precis köpt bft no-kink wire och ska knyta egna tafsar, och tänkte fråga om det är någon som skulle vela skänka bort ev: crosslock och lekande via brev på posten kanske?, bara ett förslag, eftersom jag inte har så mycket pengar och har begränsad tillgångnar, kanske någon skulle vela skänka så att vi yngre får igång sportfisket..
          hör av er om ni är intresserad
          har du råd med bft materialet så har du nog fan råd med o köpa lekande och beteslås... plus så var det en extremt kass anledning att ge dig det... "så att vi yngre får igång sportfisket.." det är nog inte bara du som är i den situationen!?

Kommentera

Ursprungligen postat av M@da Visa inlägg
            har du råd med bft materialet så har du nog fan råd med o köpa lekande och beteslås... plus så var det en extremt kass anledning att ge dig det... "så att vi yngre får igång sportfisket.." det är nog inte bara du som är i den situationen!?
            Håller med det är ABSOLUT inte bara du som har lite med pengar men man får avstå andra saker isåfall....
            Skitfiske på er alla

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X