Donera beten till ungdommar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Donera beten till ungdommar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Jag själv fiskar inte jerk, men måste bara säga, satans bra initiativ! All heder till er som bryr er om våra fiskande ungdomar! ;-)

    Kommentera


    • #12
      Bra initiativ!
      Hoppas allt kommer gå som planerat för er!

      Kommentera


      • #13
        Jag ska sprida vidare! Jag är nog på plats om jag får med någon polare, antagligen ganska lätt Bra initiativ!

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av x3mfredrik Visa inlägg
          När vi i vårt team hjälpte en jakt och fiske affär i Växjö med lite försäljning en kväll märkte vi att det fanns gott om ungdomar som ville börja, och hade börjat med jerkbaitfiske. De hade tusen frågor vilket är otroligt kul att ge svar på. Men som alla vet så har man inte så bra ekonomi som tonåring och nya jerkbaits kostar ju en hel del pengar. Man kändes sig nästan dum att sälja beten till dom när man har massor man skulle kunna skänka dom.
          Vi har därför planerat en heldags GRATIS workshop under våren för just ungdomar som vill börja eller precis har börjat med jerkbaitfiske. Under heldagen så kommer de få 3 timmar teori där C&R och teknik kommer stå för mycket av tiden. Efter lunchen så kommer vi vara ute och öva på olika tekniker och även C&R.
          Vi kommer under dagen att skänka beten till ungdomarna som folk har donerat.
          Skulle ni vilja donera jerkbaits, mjukbeten osv som ligger och skräpar i lådan så vore vi mycket tacksamma. Jag kommer skriva lappar på alla beten vilken som har donerat betet och vad det är för något bete. Vi kommer även dokumetera hela workshopen och skicka bilder till alla som donerat beten.
          Jag la upp detta på min blogg igår och fick ett snabbt svar av Oskar knudsen- storfisken.nu som redan har donerat beten. Tusen tack Oskar.
          Ringar och krokar är inget måste för det ska vi tigga ihop nya.
          Vill ni donera era gamla beten så skicka ett PM eller skicka ett mail.
          Är det i växsjö?? Låter iaf intressant kommer kanske!!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Vill du annonsera på Fiskesnack.com ?Klicka här för mer information
          Joina Fiskesnack.com på Facebook Klicka här

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X