SPRO Asp Jiggin Spinner 18g/21g Blue/Black - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SPRO Asp Jiggin Spinner 18g/21g Blue/Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Utter
    replied
    Killarna har inte fått upp allt på den nya hemsidan

    Lämna en kommentar:


  • Svennis
    replied
    Har själv köpt några spinmad som ska testas. Har precis blivit av med gipset på högerhanden så vårfisket fick ett uppehåll...
    Letade själv efter jiggin spinner i nya UV färgerna när jag hittade de större på Lundgrens. Men googlar man får man ingen träff på Lundgrens??
    /svennis

    Lämna en kommentar:


  • Utter
    replied
    Svennis ah, missförstånd. Det första man ser när man öppna länken är just en spinnerbait- mea culpa
    EvenSteven- jag har haft grymt fiske på de förra året och inte heller fått napp än. Fick däremot sjukt bra- både borre å slemgurka- på Z-man med Ned rig eller chebu. Bottensläpp, eller ganska stadig presentation med korta förflyttningar à la dropshot.
    Inget annat har funkat heller- ej twitch, vibb eller crank. har sett jakt på ytan men de svarade inte heller på tw

    Lämna en kommentar:


  • Svennis
    replied
    Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    Spintails- inte spinnerbaits.
    Men jiggar.nu har fått in Spinmads såg jag
    Precis... Lundgrens fiske är nog enda stället som jag sett har just det trådskaparen frågar efter...
    SPRO Asp Jiggin Spinner 21g i färgen Blue back.

    Sen är Lundgrens sida lite knölig med att klicka fram rätt vikt och färg...den liksom hakar upp sig, i alla fall i min Explorer.
    /svennis

    Lämna en kommentar:


  • EvenSteven
    replied
    Jag körde på de där 12g Spinmad Jigmaster, köpte fyra stycken. Känns dock inte som att abborren är så sugen på dem ännu, det kanske kommer nu när vattnet börjar värmas upp?

    Lämna en kommentar:


  • Utter
    replied
    Spintails- inte spinnerbaits.
    Men jiggar.nu har fått in Spinmads såg jag

    Lämna en kommentar:


  • Svennis
    replied
    Lundgrens har.

    Lämna en kommentar:


  • Utter
    replied
    Jag använder Mag och Wir. 10g och 6g. Jiggmaster har jag inte testat än. Men du går nog inte fel med att ta en 12g och en rund 6/8g för att täcka olika situationer.
    De kastar sjukt bra

    Lämna en kommentar:


  • EvenSteven
    replied
    Ursprungligen postat av Utter Visa inlägg
    Samma bete- andra färger.
    Gillar du jiggspinner- testa Spinmads. De funkar ännu bättre för mig. Får mera napp vid jigg än bara invevning. Och då är Asp- spinnaren värdelöst
    Hur är de att kasta med? Vilken vikt rekommenderar du till abborrfisket? Fungerar 12g bra? De ser ju jävligt snygga ut.

    Lämna en kommentar:


  • joens
    replied
    Trevligt bete. Kör en del med 21grammaren. Kastar som ett jävla as! Bara det gör ju att man bli våt!
    Lycka till i sökandet!

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Daniel Henriksson, 2015-12-11, 16:34
1 svar
1 014 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Stranger  
Startad av micke g, 2020-12-07, 20:41
3 svar
300 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Pellepaltnacke  
Startad av MRH, 2021-07-07, 10:22
1 svar
45 visningar
0 gillar
Senaste inlägg lekzen
av lekzen
 
Startad av Plumsisjön, 2021-11-17, 13:52
14 svar
757 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Plumsisjön  
Startad av gälk, 2022-03-16, 17:37
11 svar
433 visningar
0 gillar
Senaste inlägg trcolka
av trcolka
 
Arbetar...
X