Haspelspö Edge XSP Spinning 9' 3" 7-25g 3-del - hittelön! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Haspelspö Edge XSP Spinning 9' 3" 7-25g 3-del - hittelön!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Haspelspö Edge XSP Spinning 9' 3" 7-25g 3-del - hittelön!

    Hej, jag söker nu med ljus & lykta efter detta fina Edge-spö som jag inhandlade på Sportfiskemässan för många herrans år sedan. I somras snubblade jag till på en fisketur och trampade sönder spötoppen! Jag var knäckt i flera dagar efteråt. Den är nu hjälpligt lagad, men har inte samma aktion längre. Trots att jag har fiskat med massor av olika fina haspelspön under åren som Westin W6, Savage Gears Custom Costal, Berkley Series One osv. så saknar jag mitt Edge spö. Så har du ett liggandes eller kan tipsa mig om någon som kanske har ett, hör av dig till mig! Om tipset leder någon vart så får du såklart någon form av symbolisk hittelön! Jag kan också ev. vara intresserad av andra modeller av Edge, om det är upp till ca.30 grams aktion och 8-10 fot samt i fint skick. // Jörgen

  • #2
    Hej! Inte exakt den modell du söker men liknande
    Köp online Haspelspö Edge Dynamic 8fot 7-30g (441150041) • Spinnspön • Skick: Begagnad ✓ Fri Frakt ✓ Auktion • Tradera.com

    Kommentera


    • #3
      Tack Big_Sal, jag är med och budar på det! //J

      Kommentera


      • #4
        Någon? Är det ingen som har ett 3-del EDGE XSP 9'3" liggandes? Eller känner någon som har ett? Kolla runt bland era fiskepolare - jag köper det! //Jörgen

        Kommentera


        • #5
          Jag bumpar denna igen! Finns det verkligen inte någon som har eller känner någon som har ett 3-del EDGE XSP 9'3"? Jag skulle bli väldigt tacksam! //Jörgen

          Kommentera


          • #6
            Måste vara ett spö i hästväg! Blir nog svårt att hitta, var väl typ 15 år sedan Edge var på tapeten. Har ifs ett Edge 8' 60-180g som är speciellt. Har du annars tittat, känt på Daiwa Luvias Sea Trout? Den finns t o m i två olika aktioner och Daiwa har flera Sea Troutspön 2-4-delade. Lycka till i spöjakten!
            Senast ändrad av anteman; 2021-05-01, 12:06.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Daniel Henriksson, 2015-12-11, 16:34
            1 svar
            1 014 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Stranger  
            Startad av micke g, 2020-12-07, 20:41
            3 svar
            300 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Pellepaltnacke  
            Startad av MRH, 2021-07-07, 10:22
            1 svar
            45 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg lekzen
            av lekzen
             
            Startad av Plumsisjön, 2021-11-17, 13:52
            14 svar
            757 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Plumsisjön  
            Startad av gälk, 2022-03-16, 17:37
            11 svar
            433 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg trcolka
            av trcolka
             
            Arbetar...
            X