Så gick det-tråden (tidigare "Varför inte ge en ros?") - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Så gick det-tråden (tidigare "Varför inte ge en ros?")

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Trästa
    replied
    Köpte en Hellhound av Tranceman... Bra och smidig affär... /Henke

    Lämna en kommentar:


  • Detanvändarnamnetanvändsredan
    replied
    Ursprungligen postat av RichardR Visa inlägg
    Hej
    Hur gick det med denna? Är det fortfarande samma status eller blev det något efterspel? Hade själv kontakt med säljaren för några veckor sedan och var på G att köpa men såg ditt inlägg sedan. Tråkigt när det händer.

    Mvh Richard
    Bra! Då gjorde det nån nytta att jag skrev och gnällde lite iaf

    Statusen är tyvärr samma.
    Vart så förbannad så jag åkte hem till han men det var ingen hemma, ser däremot ut som det bor barn i lägenheten också då jag såg såna skor genom brevinkastet, och då får man ju tänka sig för så inte dom e hemma när man smiskar upp pappa. är ju inte deras fel. Höll mig där en halv dag och kväll innan jag tröttnade på att ingen dök upp men jag har ärenden i krokarna hyfsat regelbundet så för eller senare får jag fatt i han. Har gjort polisanmälan med som får ha sin gång tills jag fått tag i han.
    Som sagt, bra det hindrade någon från samma blåsning.
    Mvh

    Lämna en kommentar:


  • RichardR
    replied
    Hej
    Hur gick det med denna? Är det fortfarande samma status eller blev det något efterspel? Hade själv kontakt med säljaren för några veckor sedan och var på G att köpa men såg ditt inlägg sedan. Tråkigt när det händer.

    Mvh Richard

    Ursprungligen postat av Detanvändarnamnetanvändsredan Visa inlägg
    Tyvärr har det ju då gått riktigt snett i en av mina affärer här på FS. Nu handlar det bara om småpengar i mitt fall. men jag tycker inte om att bli lurad för det eller reagerar inte särskilt väl på det.
    Säljaren i fråga har namnet Wilhelm89 här på forumet, Nu har han dock raderat alla sina övriga uppgifter och bilder i sin profil.
    Men eftersom jag var dum nog att betala in pengar i förskott till han så har jag ändå kvar de uppgifterna som fanns tidigare, Har även adress mm om någon som behöver inte har.
    Om någon annan också blivit blåst, vilket jag är rätt säker på, får ni gärna höra av er i pm så kan vi byta information vi har.
    Så varning för affärer med Wilhelm89 aka Victor Andersson

    Lämna en kommentar:


  • wiloboken
    replied
    Köpte en calcutta 200 tedc av Harlequine. Har aldrig fått ett paket så välpackat. Trodde att han skickat minst fyra rullar till mig. Tack!
    Mvh Ingemar

    Lämna en kommentar:


  • Kipp
    replied
    Ros till Cobb's för en smidig Risto Rap affär

    /K

    Lämna en kommentar:


  • Trästa
    replied
    Köpte en Okuma Raw II rulle av Happe7. Smidig affär, bra paketerat osv... Väldigt nöjd helt enkelt... /Henke

    Lämna en kommentar:


  • Lunuz
    replied
    MFEGFT ska ha ett stort tack för en snabb och fin affär, hyggligt att bjussa på leksaker bara sådär också

    Lämna en kommentar:


  • EsoxBaits
    replied
    Tack Josef Holmer/syajho för en bra affär!

    Lämna en kommentar:


  • Detanvändarnamnetanvändsredan
    replied
    Tyvärr har det ju då gått riktigt snett i en av mina affärer här på FS. Nu handlar det bara om småpengar i mitt fall. men jag tycker inte om att bli lurad för det eller reagerar inte särskilt väl på det.
    Säljaren i fråga har namnet Wilhelm89 här på forumet, Nu har han dock raderat alla sina övriga uppgifter och bilder i sin profil.
    Men eftersom jag var dum nog att betala in pengar i förskott till han så har jag ändå kvar de uppgifterna som fanns tidigare, Har även adress mm om någon som behöver inte har.
    Om någon annan också blivit blåst, vilket jag är rätt säker på, får ni gärna höra av er i pm så kan vi byta information vi har.
    Så varning för affärer med Wilhelm89 aka Victor Andersson

    Lämna en kommentar:


  • Trästa
    replied
    Sålde en Ambassadeur-rulle till pehea som kom förbi och hämtade den för en stund sen. Smidig affär och lite gött fiskesnack (stort tack för ett par riktigt heta tips)... /Henke

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
1 254 svar
101 816 visningar
0 gillar
Senaste inlägg nivv
av nivv
 
Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
3 svar
392 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
7 svar
288 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
6 svar
275 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
5 svar
368 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Arbetar...
X