Så gick det-tråden (tidigare "Varför inte ge en ros?") - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Så gick det-tråden (tidigare "Varför inte ge en ros?")

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av snucke Visa inlägg
    Några nya köpare och säljare som jag vill tacka
    och tråkigt nog faktiskt en riktigt taggig tistel.
    Först tack till köpare Qfisk för en bra genomförd affär och MFEGFT för en som vanligt snabb och trevlig affär som man önskar att alla borde vara
    nu till riktigt bra säljare PIKIE för bra och snabba svar på PM samt snabb och väl packat paket
    och till zzoink för en riktigt bra genom för affär och lika där med bra paketerat.

    så till en riktigt taggig tistel till Punkrock... så illa du skötte denna affär med så mycket hit och dit samt en massa mer jobb för mig som säljare med att plocka bort annons, packade och fixade dit paket men inga pengar kom det..
    Tack själv Snucke! Väl paketerat och snabb leverans. Lite sen med mitt svar här dock såg jag

    Kommentera


    • Vill tacka Niklas82 men skälla på posten som helt demolerat den gröna påsen och tailen var av.
      Tacka Dethäranvändarnamnetärupptaget för snabb och smidig affär vid köp av min Lexa.
      Tacka Gobben för att han snabbt verifierade betalningen och skickar MiniSquarePushern till mig idag.

      Kommentera


      • Tackar 25toLife för snabb smidig betalning!

        Kommentera


        • Måste ge stor cred till RullTrassel som är en exemplarisk säljare allt med affären gick mkt smidigt kommunikation, frakt och framförallt paketeringen!!! Även Tack till Jerkmaister som också är en kalassäljare!!

          Kommentera


          • Vill tacka användaren ribar för en snabb och smidig affär på ett ekolod, dessutom skickades det med en liten bonus som pricken över i:et!

            Kommentera


            • Tack till Predatorgear för snabb och bra genomförd affär av dragen jag köpte. Klockrent, trots att du hade en jävla massa saker ute och fler än mig att hantera.

              Samt ett stort tack till 25toLife för en mycket smidigt genomförd försäljning av din Lexa till mig.
              Inget jidder utan felfritt och snabbt. Är supernöjd

              Kommentera


              • Happe7 tack för smidig affär då jag köpte ditt Edge Powercast! Privat leverans till Sthlm från Hultsfred mha ståplats på supporterbuss var en utmärkt lösning för att få ned fraktkostnaden =)

                Kommentera


                • Tack Kattman för snabb betalning. Hoppas du blir nöjd med Mini Square Pushern

                  Kommentera


                  • Tackar Gobben för en snabb och smidig affär. Har även handlat massa saker av massa andra men har varit rent ut sagt urusel på att tacka här men jag tackar alla fiskesnackare nu då så är ingen glömd

                    Kommentera


                    • Tackar MFEGFT för laddningen med småbustrar som damp ner i lådan igår....

                      /S
                      [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
                      [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
                      1 254 svar
                      101 805 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg nivv
                      av nivv
                       
                      Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
                      3 svar
                      392 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Alman
                      av Alman
                       
                      Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
                      7 svar
                      288 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cobb´s
                      av Cobb´s
                       
                      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
                      6 svar
                      275 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cobb´s
                      av Cobb´s
                       
                      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
                      5 svar
                      368 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cobb´s
                      av Cobb´s
                       
                      Arbetar...
                      X