Hej
Jag köpte ny båt, motor och all utrustning jag kunde tänka mig behöva. Det användes ca 4-5 ggr innan jag sålde båten....
-Spöhållare baktill
-linutlösare
-Meterräkneverk
Absolut nyskick
Sätter lågt pris direkt för att få allt sålt.
Pris för djuprigg ink djuplod på 5 kg 1950:-

Jag lämnade in det till ett företag och de tog fram exakt vad jag ville ha. Du kan använda fästet till olika diametrar av reling i bakre hörn. Det är justerbart i olika vinklar och fullt låsbart. Lossnar aldrig. Allt är i rostfritt och man ser att det är proffsigt gjort.
Detta kan jag sälja till ihop med djupriggen om det är intressant eller på sidan av djupriggen ifall någon annan vore intresserad.
Pris 550:-

Finns att hämta utanför Örebro.
Jag skickar Inget.
Jag köpte ny båt, motor och all utrustning jag kunde tänka mig behöva. Det användes ca 4-5 ggr innan jag sålde båten....
Cannon Easytroll med 5kg djuplod, nyskick
Till trollingfisket köpte jag bland annat en helt ny Cannon EASYTROLL. Den är använd Högst 5 gånger vilket kan ses på skicket. Kvitto finns. Den är färdig för användning med lås osv. I priset ingår ett djuplod på 5 kg. -Spöhållare baktill
-linutlösare
-Meterräkneverk
Absolut nyskick
Pris för djuprigg ink djuplod på 5 kg 1950:-
[B]Svängplatta/Fäste[B]
Jag skissade på en svängplatta som skulle passa min reling på snyggaste och smidigaste sätt för att matcha allt rostfritt. Jag lämnade in det till ett företag och de tog fram exakt vad jag ville ha. Du kan använda fästet till olika diametrar av reling i bakre hörn. Det är justerbart i olika vinklar och fullt låsbart. Lossnar aldrig. Allt är i rostfritt och man ser att det är proffsigt gjort.
Detta kan jag sälja till ihop med djupriggen om det är intressant eller på sidan av djupriggen ifall någon annan vore intresserad.
Pris 550:-
Finns att hämta utanför Örebro.
Jag skickar Inget.
Kommentera