Galen betesrensning: Eastfield, CWC, Svartzonker, Wolfcreek, m.m - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Galen betesrensning: Eastfield, CWC, Svartzonker, Wolfcreek, m.m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Galen betesrensning: Eastfield, CWC, Svartzonker, Wolfcreek, m.m

    Glad vår på alla er fiskare där ute!

    Tror nog att du är sugen på att fixa lite fler beten till arsenalen, man kan ju aldrig få för många (tills man måste sälja av dem som jag gör nu såklart...)!
    Det har varit en skum vår för oss gäddfiskare i många delar av landet, från islossning till lek på en vecka, vad fan hände liksom. Har de senaste turerna inte gått så bra så kanske det är dags att ändra taktiken lite, till exempel att fixa nya drag som gäddorna säkerligen kommer att älska!

    Här har du en hel hög med betespaket från schyssta kvalitetsmärken.

    Frakten är inräknad i priset för paketen, skickar i postens blå. Jag säljer inga drag separat, tycker dessa paket är bra nog för att dragen ska kunna säljas tillsammans.
    Jag prioriterar de som köper flera paket åt gången! Avsäger mig ansvar från postnords hantering, men kommer såklart packa dem väl! jag skickar med det som är på dragen. Men ingen av jiggarna har shallowskruv eller rasselkammare. Se info under bilderna för info om skicket, vill du ha närmare info så är det bara att fråga.

    Jag är dock också intresserad av att byta dragen mot spön, men då ska det vara spinnspö (trigger alltså) som är runt 8-9 fot långt och bäst kastar drag runt 100-150g, gärna ett rätt så rappt spö så det även blir skoj att drilla lite mindre fisk (spöt är tänkt att fiska gädda med alltså).
    Kan även tänka mig att byta mot pigshad jr's eller andra snygga eastfield-drag.

    Jag svarar snabbast och enklast på SMS (0709731727) eller Mail (felixvdm@yahoo.se).

    Paket 1: SÅLDA några schyssta söderjiggar från söder sportfiske, 3st 25cm och en curlytail.
    Click image for larger version

Name:	IMG_5172.jpg
Views:	1
Size:	1,00 MB
ID:	1857225
    Skick: endast riggade, några med jiggskalle.

    Paket 2: SÅLDA En hel hög med mcrubbers! tre stycken big mcrubber, tre mcrubbers (varav en handgjuten av claes), och en mcrubber jr.
    Click image for larger version

Name:	IMG_5173.jpg
Views:	1
Size:	1 007,2 KB
ID:	1857226
    Skick: Jr och den hemmagjutna har tagit några gäddor. de andra är i nyskick.

    Paket 3: SÅLDA Massa bandit-shads.
    Click image for larger version

Name:	IMG_5174.jpg
Views:	1
Size:	1 023,9 KB
ID:	1857227
    Skick: Alla nyskick förutom den brunguldiga längst ned, tagit typ en gädda.

    Paket 4: SÅLDA Eastfield! fyra curlys (varav en handgjuten), fyra handgjutna wingman (en moddad med tail)
    Click image for larger version

Name:	IMG_5175.jpg
Views:	1
Size:	1 019,6 KB
ID:	1857228
    Skick: Alla utom den moddade har nog bara varit riggade, nästan nyskick alltså.

    Paket 5: 175:- Mera Eastfield! Två tomcats och tre mavericks
    Click image for larger version

Name:	IMG_5176.jpg
Views:	1
Size:	998,2 KB
ID:	1857229
    Skick: Lite använda, tomcatsen har haft jiggskalle. maverickarna har tagit ett par gäddor vardera, men lagade rätt bra med mend-it.

    Paket 6: SÅLDA Blandat handgjutet! En wolfcreek curly, två shads från caesar lures, en brubber från brunnberg.
    Click image for larger version

Name:	IMG_5177.jpg
Views:	1
Size:	1,02 MB
ID:	1857230
    Skick: Typ bara riggade, tror curlyn har tagit nån gädda, men inte de andra. CL-shadarna har fått ögon av en ung mig, bara att ta bort om man inte vill ha kvar.

    Paket 7: SÅLDA Blandat. En westin hypoteez, två gator gum jr, två rapala knock'r minnow
    Click image for larger version

Name:	IMG_5178.jpg
Views:	1
Size:	1,01 MB
ID:	1857231
    Skick: alla i nyskick.

    Paket 8: 175:- Blandade jerks (typ). två rapala glidin rap, en salmon slider (12cm), en okänd, en SG 4play, en SG deviator.
    Click image for larger version

Name:	IMG_5179.jpg
Views:	1
Size:	1,01 MB
ID:	1857232
    Skick: 4 play'n och glidin rap'arna har tagit några gäddor var, de andra riktigt bra skick.

    Paket 9: SÅLDA CWC jerks! en big bandit (susp), två buster jerks (super shallow och original), en x-buster (shallow).
    Click image for larger version

Name:	IMG_5180.jpg
Views:	1
Size:	1,01 MB
ID:	1857233
    Skick: den med eld är nyskick, de andra har tagit några gäddor vardera.

    Paket 10: 250:- Piggar! en vanlig pig (susp eller flyt tror jag) och en pig jr (susp)
    Click image for larger version

Name:	IMG_5181.jpg
Views:	1
Size:	1,00 MB
ID:	1857234
    Skick: Den lilla har tagit några gäddor, men märks knappt. den stora har några krokmärken men annars helt fresh.

    Paket 11: 75:- 14 stycken skeddrag, perfekt för öring, gädda och nog tillochmed torsk!
    Click image for larger version

Name:	IMG_5182.jpg
Views:	1
Size:	1,02 MB
ID:	1857235
    Skick: De flesta är använda, men då de är helt i metall så påverkar det inte dem någonting egentligen.

    Hoppas ni hittar nåt ni vill ha nu till efterleksfisket! Jiggarna funkar grymt i sommar också dock

    Bara att höra av er om ni har några frågor.

    Allt gott och skitfiske,
    /Felix V
    Senast ändrad av Foolikzz; 2018-08-26, 22:19. Anledning: uppdaterat

  • #2
    B-b-b-b-buuuuuuump!

    Kommentera


    • #3
      Helg-bumpish

      Kommentera


      • #4
        innan-kristihimmelsfärdhelg-bump

        Kommentera


        • #5
          Uppåt igen

          Kommentera


          • #6
            Finns massa schysst gummi kvar

            Kommentera


            • #7
              Uppdaterat! ingen som är taggad på grymma Eastfields gummin? eller populära Svartzonkers mcrubbers?

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
              1 253 svar
              101 702 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg LittleByLittle  
              Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
              3 svar
              380 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Alman
              av Alman
               
              Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
              7 svar
              286 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Cobb´s
              av Cobb´s
               
              Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
              6 svar
              271 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Cobb´s
              av Cobb´s
               
              Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
              5 svar
              366 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Cobb´s
              av Cobb´s
               
              Arbetar...
              X