Trä Pig 7tum- går ut ikväll, Curly Sue, 3D - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trä Pig 7tum- går ut ikväll, Curly Sue, 3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Trä Pig 7tum- går ut ikväll, Curly Sue, 3D

    Hej!
    Jag säljer en del bra beten som jag har dubbletter av och En fin Pig, Jag fiskar till största del med mina egna Transformer beten ändå.. samt att Jag vill köpa ekolod.
    Pig 7” gamla modellen Skitmört, Curly Sue i Rügen Shad färgen mm, Predatek Hyper Viper i custumfärger, Savage Gear 3D Hybrid Pike
    https://www.tradera.com/profile/item...504/havsaborre
    http://lurehunter.blogspot.com

  • #2
    FYI
    Din Odyssey Pig är gjord i plast sent på nittiotalet. De brukar går för 250-300:-

    Kommentera


    • #3
      Hej,
      Tack för info. Jag har försäkrat mig om att den var en äldre modell innan då det inte är helt lätt att hitta konkret info om vilka modeller tillverkades och i vilka omgångar dock är det inte den nyaste modell som tillverkas idag iaf. Jag hade för mig att de som tillverkades i USA var av trä då de har cup washers. I vilket fall så har jag tagit till kritiken och lagt till I annonsen att det påpekades att det inte är gjord av trä men att jag inte kan garantera vad den är gjord av samt la frågetecken på rubriken.
      Ang priset, jag la upp den efter att jag har sett att en 7” såldes för 5000kr samt att det fanns två piggar som jade bud på cirka 1500kr/st. Jag har också gjort anpassade vikter till de och det tog minst fyra timmar att göra vikterna, trimma och prova olika varianter och för att se gång och sjunkhastigheten. Testa och filma gången, fota, redigera och lägga upp allt. Inte många som höjer på ögonbrynet idag när hantverkarlön inom bygg ligger på 4-500kr/h när du ska betala för utfört arbete ex. material. Så varför ska vi som håller på med beten inte kunna ta betalt för det vi gör?
      Om det fanns bud på cirka 1500kr för liknande bete, Jag hade original förpackning plus allt jag har nämnt så la jag upp den för 1799kr. Finns det någon som tycker att det är värt det så skulle jag bli glad. Nu var det ingen som köpte betet och det är inte mer än så, visst- det var roligt och jag har ett grymt bete kvar. Det inte är helt ovanligt att folk betalar 1500+ för olika beten idag och med tanke på det som jag bjöd på tyckte jag att det var rimligt.

      http://lurehunter.blogspot.com

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
      1 253 svar
      101 702 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg LittleByLittle  
      Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
      3 svar
      380 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Alman
      av Alman
       
      Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
      7 svar
      286 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
      6 svar
      271 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
      5 svar
      366 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cobb´s
      av Cobb´s
       
      Arbetar...
      X