haspelrullar säljes, Shimano Exage, Aernos, Stella etc - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

haspelrullar säljes, Shimano Exage, Aernos, Stella etc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • haspelrullar säljes, Shimano Exage, Aernos, Stella etc

    Säljer av grejer som inte använts på ett tag/aldrig kommit till användning.

    Shimano Exage 2500FC med extraspole. En ganska standard haspelrulle i brukskick som funkar till det mesta. pris: 400kr

    Shimano Aernos 4000FA med extraspole. Köpt en gång i tiden tänkt om Gädd/HÖ-rulle men gick då över till multi så den har bara varit ute 2-3 ggr. Nog aldrig ens dragit fisk. Pris: 600kr

    Shimano Stella 3000. Köptes beg i samma veva som Aernosen mest för att det stod Stella på den. Aldrig använd av mig. Detta är första generationens Stella som lanserades 1992. Pris 800kr

    Shimano Biomaster II 8010. En av mina första rullar jag köpte som snorvalp. Gick in i sportfiskebutiken och sa att jag ska fiska stor gädda och stor torsk. Fick denna. Onödigt stor för vanligt spinnfiske men funkar bra till gäddmete eller liknande. Pris 100kr

    Shimano AX UL-SA 500. Andra rullen jag köpte som snorvalp. Efter att ha tröttnat på att släpa den tunga utrustningen ovan svängde jag 180 grader och köpte det lättaste jag kunde hitta. Har ersatts med BFS-prylar men oj vilka fina minnen. 50kr alternativt skänkes med vid köp av nån av rullarna ovan.

    Allt finns i Malmö och kan skickas mot frakt.
    Vid frågor nås jag lättast på 0735 - 68 08 03.


    Mvh Salle
    Bifogade filer

  • #2
    Shimano AX UL-SA 500 är jäklar i mig ett litet mästerverk som står sig än idag när det gäller UL-fiske även om dom nu har många år på nacken.

    Jag sålde en för en tid sedan och ångrade mig när jag hade skickat iväg den så jag köpte en på eBay direkt och den kommer jag ha kvar så länge jag lever.

    Förlåt för trådkapningen =)

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
      Shimano AX UL-SA 500 är jäklar i mig ett litet mästerverk som står sig än idag när det gäller UL-fiske även om dom nu har många år på nacken.

      Jag sålde en för en tid sedan och ångrade mig när jag hade skickat iväg den så jag köpte en på eBay direkt och den kommer jag ha kvar så länge jag lever.

      Förlåt för trådkapningen =)
      Håller med helt och hållet! Har verkligen haft mina mia roligaste fiskestunder med den rullen Men den används inte längre så hoppas nån annan får uppleva det roliga!

      Kommentera


      • #4
        Julbump

        Kommentera


        • #5
          hittade dessa i en låda och tänkte att vi gör ett nytt försök!

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
          1 254 svar
          101 815 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg nivv
          av nivv
           
          Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
          3 svar
          392 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Alman
          av Alman
           
          Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
          7 svar
          288 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
          6 svar
          275 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
          5 svar
          368 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Cobb´s
          av Cobb´s
           
          Arbetar...
          X