Illex Night Shadows B the wild dog xxh 200g - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Illex Night Shadows B the wild dog xxh 200g

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Illex Night Shadows B the wild dog xxh 200g


    HELT NY klinga ovanför handtaget. Inga märken eller skador på handtaget eller rullfäste. Spöt är alltså 9/10 helt nytt. Knappt använt innan jag klantade mig och klämde av spötoppen.

    Illex premiumspön är bland det bästa du kan köpa i Sverige. The wild dog xxh 200g är inget undantag. Underbart spö att kasta Gator 27cm eller stora Wolfcreek utan ansträngning. Ryggraden är kunglig och balansen får spöt att kännas VÄLDIGT lätt för ett spö klassat 200g. Blir inte bättre än såhär. Japan-kvalitet helt enkelt.

    Delat 1+3ish vilket betyder en trasportlängd något längre än vanliga 1+1 delade spön. Frakten med bussgods kostar ca 300kr, men den kan ingå för rätt köpare.

    Handtag och rullfäste är knappt fislat fiskat och i mint condition, det gäller för bakhandtag och rullfäste. Då jag efter klumpig olycka med bagagelucka fick köpta ny toppdel så är 2/3 av spöt helt nytt, vilket betyder att hela klingan är sprillans ny. Och det är ju klingan som är känslig för stötar och repor, handtag och rullfäste håller ju en livstid

    Hämtas i Motala eller skickas VÄL packat enligt överenskommelse.

    Skulle nog uppskatta värdet till kring 3500-4000kr iom att hela klingan är ny.

    Mitt pris är 2200kr bvsa och frakt diskuteras vid smidig affär.

    Byte mot premium gäddrulle i nyskick kan va av intresse. Typ Zillion hd eller ny Tatula 200, fast helst en ny Revo Beast 40 lågväxel. Högervev

    Ring eller skicka sms helst. 076-42-87133

    Kvitto på nya klingan finns, samt ett kvitto från när spöt köptes nytt..



  • #2
    Ingen intresserad av topptopppppp?

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
    1 254 svar
    101 836 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg nivv
    av nivv
     
    Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
    3 svar
    394 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Alman
    av Alman
     
    Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
    7 svar
    288 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
    6 svar
    275 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
    5 svar
    368 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Cobb´s
    av Cobb´s
     
    Arbetar...
    X