Lowrance Hook Reveal 5 med 83/200 givare + skärmskydd + kablar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lowrance Hook Reveal 5 med 83/200 givare + skärmskydd + kablar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Fiskesnack] Lowrance Hook Reveal 5 med 83/200 givare + skärmskydd + kablar

    Hejsan!
    Jag lägger ut detta här innan blocket/tradera då jag själv uppskattar denna köp/sälj-sida.
    Som så säkert många andra håller jag på med en våruppgradering till båten, och då passar jag på att göra mig av med mitt ekolod/gps-paket. Det är ett riktigt prisvärt ekolod - kanske till den mindre båten, som ett bra första lod, eller kanske till isfisket. Med GPS-funktionen skapar du lätt djupkartor som kan sparas ned på micro SD-kort (ingår ej men 32 gb (max lagring) kostar ca 60 kr i valfri elektronikbutik) som räcker gott och väl. Jag kan med gott samvete påstå att det är i nyskick, undantaget några mindre, grunda repor på skärmskyddet som ingår. Skyddet har alltså gjort sitt jobb :-) .
    Allt som allt innehåller paketet du köper:
    • Lowrance Hook Reveal 5" (nypris ca 3600 enligt prisjakt)
    • HOOK² / Reveal 83/200 HDI-givare (ingår med lodet)
    • Skärmskydd (separat nypris 260 på sportfiskeprylar.se)
    • Strömkabel (ingår med lodet)
    • Givarkabel (ingår med lodet)
    • Fäste (ingår med lodet)
    Hämtas med fördel i Hägersten eller Solna i Stockholm, alternativt i Trosa/Vagnhärad (har landställe där) men vid önskemål kan frakt via valfri postlösning ordnas (fraktkostnaden står du i så fall för). Det finns också trygghetslösningar som t.ex. Rocker om så önskas.
    Utgå ifrån att batteri inte ingår, men det går eventuellt att ordna ifall mitt extrabatteri (som är i Trosa) är i tillräckligt bra skick för att jag skulle kunna sälja det för en billig peng med gott samvete. Pris diskuteras i så fall utfrån hur jag bedömer skicket då.
    Kartong/emballage finns ej, men om du vill ha den skickad ordnar jag såklart bubbelplast eller liknande för stötsäker transport.

    Pris: 2750 kr komplett vid avhämtning.
    Bytesförslag mottages också.


    Fler foton kan skickas om så önskas, men kablarna de ligger prydligt nedpackade och bilder går att hitta t.ex. här: https://www.olssonsfiske.se/pub_imag...HK15640001.jpg

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Cannonball, 2012-03-07, 20:43
1 253 svar
101 702 visningar
0 gillar
Senaste inlägg LittleByLittle  
Startad av jimmy85, 2019-07-08, 14:20
3 svar
380 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Alman
av Alman
 
Startad av Cobb´s, 2020-08-15, 14:53
7 svar
286 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:33
6 svar
271 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
5 svar
366 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cobb´s
av Cobb´s
 
Arbetar...
X