önsk. hyra fiskebåt till mig och sonen för dagsutfl. södra Vänern. med el utan ägaren - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

önsk. hyra fiskebåt till mig och sonen för dagsutfl. södra Vänern. med el utan ägaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • önsk. hyra fiskebåt till mig och sonen för dagsutfl. södra Vänern. med el utan ägaren

    runt 1 juli är den tid som avses...
    Jo...läget är som så... sonen (13) och jag (45) tillbringar de flesta dagarna på juttern i norra kalmar län där vi bor..och fiskar gös. När vi inte gör det så fiskar vi i skärgården söder om Västervik.
    Vi har Mycket God båtvana. Har väl kört i skärgården åtminstone 30 år... nu ska vi på en liten tripp till skara sommarland i slutet av v 27.. o kom då på att vi ville fiska i Vänern..något vi aldrig gjort.. så nu är vi intresserade av att få åka med nån annan fisketok , alternativt hyra båt av fisketok. Om nån nappar på vår önskan finns en stående inbjudan att nyttja vår båt med eller utan oss i juttern.... annars nöjer vi oss med att betala för oss .mest nyfikna är vi nog på trolling efter lax eller fiske efter grov abborre..något vi inte har erfarenhet av..Våra "krav" på utrustning är: tillförlitlig motor, gärna stor nog att kunna röra sig några distans.. minst 2 spöhållare...o båt stor nog att klara det väder denna för oss nya sjö kan erbjuda om den är på dåligt humör.... jag vill nog påstå att vi själva klarar "vad som helst" bara båten gör sin del.....vi behöver även sjökort om sånt finns för Vänern, eller info om var det är farbar....eller ännu hellre ditt trevliga sällskap. .. hör gärna av er / jörgen 0735102180 eller kanin_lilleskutt@hotmail.com

  • #2
    Har löst sig...
    Lyckades Leta upp fiskecharter.se ....så nu ska det bara bli fredag....

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Arbetar...
    X