Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Båt i Lödde Å önskas hyras av två fiskekompisar. Max 400:-

Collapse
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Båt i Lödde Å önskas hyras av två fiskekompisar. Max 400:-

Hej vi söker ngn som e villig att låna ut sin båt till mig och min fiskekompis ifrån Lund.. Vi är skötsamma och väldigt aktsamma. Helst med motor men går bra med åror oxå.. Vi är villiga att betala 400:- för ett par timmars fiske med motorbåt. Kul om ngn är snäll och vill hyra ut till oss.. Mvh Freddie&Fredrik

Ursprungligen postat av Blizzard Visa inlägg
    Hej vi söker ngn som e villig att låna ut sin båt till mig och min fiskekompis ifrån Lund.. Vi är skötsamma och väldigt aktsamma. Helst med motor men går bra med åror oxå.. Vi är villiga att betala 400:- för ett par timmars fiske med motorbåt. Kul om ngn är snäll och vill hyra ut till oss.. Mvh Freddie&Fredrik
    hitta någon som hyr ut båt i lödde e jävligt svårt..
    men kanotcentert i lödde har båt uthyrning. hör med dom. har dock hört att dom är svindyra..

Kommentera

Jag jag vet, vi hyrde där i höstat. Har för mig han ville ha 700:- för en lite "dålli" båt, men den liten 2hk motor.. Tkr det fan är i dyraste laget. Vi var i sövdesjön o hyrde en bättre båt dock utan motor för 100:- för heldag ink fiskekort!!! Men visst, han på kanotcenter driver ju större verksamhet och det kommer mycket turister o så.. Klart han vill tjäna så mkt som möjligt, hade jag oxå velat göra, men det känns ändå lite surt.. Skitfiske

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Placebos, 2019-02-15, 19:16
      0 svar
      52 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Placebos  
      Startad av FiskeNorge, 2019-04-22, 09:21
      0 svar
      60 visningar
      0 gillar