Jula fiskekajak - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jula fiskekajak

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• nybörjare-igen
    replied
    Återuppväcker den här tråden lite då jag också har skaffat mig en lattefärgad banan att åka runt på. Detta är den gamla modellen som det pratas om i tråden, inte den som säljs nu. Den dök upp hyfsat lokalt på blocket och jag hade funderat på att köpa en så knep den här. Måste säga att det var så mycket lättare än jag trodde att paddla runt lite på ån, kan verkligen rekommendera det för dom som fiskar i mindre vatten.

Click image for larger version

Name:	IMG_7244.jpg
Views:	224
Size:	3,86 MB
ID:	2642879

Lämna en kommentar:

• Cyaneus
    replied
    Jag har limmat ihop några sittunderlag som jag lägger under sätet för att slippa sitta i en pöl. Funkar helt ok.

Lämna en kommentar:

• doggewalsh
    replied
    Köpte precis (äntligen) en Jula kajak, som jag längtat. Hur har ni löst det med sitsen? Upplever att man sitter lite lågt med den sitsen man kan köpa på Jula. Någon som kommit på något påhittigt sätt att höja upp sitsen? Alternativt någon stol som den som sitter på Julas dyrare kajak?

Lämna en kommentar:

• abe
    replied
    svarade

Lämna en kommentar:

• EmilA
    replied
    Ursprungligen postat av abe Visa inlägg

Sorry för sent svar, bommade denna....Den finns i småland kronoberg uppvidinge,,
    Jag skickar ett PM till dig!

Lämna en kommentar:

• abe
    replied
    Ursprungligen postat av Kungbob Visa inlägg

Jag är eventuellt intresserad av kajaken, har du lite bilder? Vart befinner sig kajaken?
    Sorry för sent svar, bommade denna....Den finns i småland kronoberg uppvidinge,,

Lämna en kommentar:

• Henrik-W
    replied
    jag har funderat på att byta till större men det är så jäkla skönt att den är lätt att bära och förvara. Eftersom de fortfarande funkar till mina syften och har hållit bra så kommer jag köra vidare. Om jag skall byta blir det nog snarare till båt.

Lämna en kommentar:

• Test005
    replied
    Jula pro är misstänkt lik Old Town Canoe 'Predator'

Lämna en kommentar:

• _Ekman_
    replied
    ja har för mig att detta står på någon av dom 69 sidorna men ja hittar inte, Vilken kajak är julas en kopia på? ja minns inte namnet,

Lämna en kommentar:

• Jocke_he
    replied
    Det är för att kunna ha den inomhus under tex vintern. 3m kan jag bära genom huset och ner i källaren. Längre kan bli svårt.. Nu har jag även kollat lite på Savage gears high rider, men den är ju bra mycket dyrare. Fast i och med att den är uppblåsbar är ju förvaringen inget problem. Ett plus är att man verkar sitta väldigt bekvämt i den.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Samuel Af Rolén, 2016-03-23, 00:23
10 svar
15 834 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Classe69  
Startad av Huotaris, 2016-05-26, 10:49