NY båt Vboats VOLZHANKA 46 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NY båt Vboats VOLZHANKA 46

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Dette er vanlig i brede, lave båter. Du får i praksis ikke balansert båten 100%, så den vil, i gitte hastigheter og trim-nivåer, helle den veien den er tyngst. I ditt tilfelle mot babord.
    Team Colibri

    Kommentera


    • #42
      Värt att nämna om man ligger i hamn med båten är att yamaha är mest stöldbegärliga utombordaren p.g.a. att reservdelar finns till dom österut. Kan påverka försäkringspremier etc. Mercury bättre på det sättet isf.

      Kommentera


      • #43
        Ursprungligen postat av Gronberg Visa inlägg
        Värt att nämna om man ligger i hamn med båten är att yamaha är mest stöldbegärliga utombordaren p.g.a. att reservdelar finns till dom österut. Kan påverka försäkringspremier etc. Mercury bättre på det sättet isf.
        Skit, jag som valt en yama 100 till min nya. Får hoppas att Northstar Trackern fungerar som den skall då. Fast å andra sidan så kommer jag nog aldrig att ha båten i någon hamn över natten.

        Kommentera


        • #44
          Ursprungligen postat av Coffe81 Visa inlägg

          Skit, jag som valt en yama 100 till min nya. Får hoppas att Northstar Trackern fungerar som den skall då. Fast å andra sidan så kommer jag nog aldrig att ha båten i någon hamn över natten.
          Då äre ju lugnt, blir den snodd kan du ju alltid följa den till svarta havet eller vart dom hamnar

          Kommentera


          • #45
            Väcker liv i tråden igen efter lång tystnad. Såg att den ska ställas ut på båtmässan i Sthlm i mars och är lite nyfiken att få lite mer info från Er här som äger den.

            Ni som ägt båten ett tag nu, vad har ni att säga om den, för- respektive nackdelar? Har kikat på en Linder 445 catch, men V46 Fish dök upp som en spännande joker.

            Kommentera


            • #46
              Hej har haft min sen midsommar,och jättenöjd.Den är inté rädd för lite sjö och verkar vara rejält bygd plus allt ingår vid köp utomfrontmotor.
              Har satt på enMotorguide 55 x5 och kanbara säga gott om den.Jag har kompisar som har arkipar och de tittar snett när det går lite vågor för
              då ligger min stadigare. Så rädd för att köpa den behöver du inte vara ,ja har YAMAHA 60 hk så bra kraft.

              Kommentera


              • #47
                Så du tycker den totala kvalitetskänslan på båten är bra? Om du skulle säga något minus på den, vad skulle det vara?
                Eftersom det inte verkar vara så många båtar ute på markanden och verkar bara finnas en återförsäljare så har jag många frågor som måste bockas av. =)

                Hur upplever du den att traila?

                Trygghetsperson i mig drar åt Linder hållet, men tycker V46 ser ut att vara en mkt trevligare båt. perfekt kombo mellan fiske och utflyktsbåt med familjen.

                Senast ändrad av StoneHill Fishing; 2020-02-25, 13:51.

                Kommentera


                • #48
                  Väcker liv i den här tråden då jag är nybliven ägare av en 46 Fish. Kanske någon av er mer erfarna gossar kunde lägga upp några bilder på lite snygga rail-lösningar och modds? Tacksam för det som bjuds!

                  Kommentera


                  • #49
                    Sneglar med åt fish 46 hållet.
                    Vad har ni som köpt en fish 46 att säga om dem? Kvalite? Svagheter? Hur går dem i lite tuffate sjö?

                    Kommentera


                    • #50
                      Har ju haft min 14 mån nu har inte något att invända mot ligger jätte bra i lite sjö och så har man ju ruta på hela bredden bra om det börjar regna.
                      Går lika fort om vi är 1 eller fyra i båten.Mycket rejält byggda, lätt och traila själv fast man har fullt med fiskegrejor i.Lovar du gör ett köp du inté ångrar
                      Och så e de prisvärda


                      ​​​

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Masken78, 2018-03-18, 17:48
                      26 svar
                      13 524 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Klant84
                      av Klant84
                       
                      Startad av Kavlingedude, 2021-09-12, 17:59
                      20 svar
                      1 962 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Amiala
                      av Amiala
                       
                      Startad av Marcus182, 2022-10-04, 14:49
                      2 svar
                      280 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Old Firehand  
                      Startad av Reekie, 2022-12-05, 20:14
                      34 svar
                      4 190 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Startad av Mastoman, 2023-03-11, 11:40
                      2 svar
                      343 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Eino
                      av Eino
                       
                      Arbetar...
                      X