Ro drag i en Ockelbo B15 deluxe (70talare?) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ro drag i en Ockelbo B15 deluxe (70talare?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Stort tack för all input allihopa!!!
    Verkligen, stort tack! Kort och gott kan man säga att iaf just Ockelbo B15 inte är det bästa valet direkt, eller troligen inte ens skulle komma in på 10-i-topp på listan för det jag är ute efter just nu...

    Finnarna verkar erkänt riktigt bra på roddbåtar absolut, och har rott och gillat en del Terhi (samt några slags "älvroddbåtar" från norra finland som jag inte vet märket på) som jag stormtrivts i, dock är begagnatmarknaden på dom grejerna inte så värst stor vad jag har märkt, eller så är det bara så att om dom nu säljs nån gång här å där så går dom direkt så man (läs; jag ) hinner inte med...

    Kaisla-båtarna har jag inte tittat på tidigare, dom såg grymt fina ut, kanske man skulle investera i nåt sånt längre fram!?! mycket möjligt, dom såg verkligen trevliga ut!

    ÄR klart med på noterna att man absolut inte kan få en superlättrodd båt som dessutom är stabil som en pråm, det är klart, det blir ju alltid en kompromiss men, ptja, jag får se, verkar bli lite vad som helst den här (och några fler?) säsonger då jag kanske fått en gratis båt (som jag inte riktigt vet vad det är förrän om nåra veckor då ägaren till båten hämtar sin nya och således dumpar sin gamla på mig...) så får jag nog nöjja mig med den...


    Stort tack!

    Mvh/Peter
    https://www.facebook.com/OKspinners/

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Masken78, 2018-03-18, 17:48
    26 svar
    13 527 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Klant84
    av Klant84
     
    Startad av Kavlingedude, 2021-09-12, 17:59
    20 svar
    1 967 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Amiala
    av Amiala
     
    Startad av Marcus182, 2022-10-04, 14:49
    2 svar
    280 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Old Firehand  
    Startad av Reekie, 2022-12-05, 20:14
    34 svar
    4 190 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Sundström76  
    Startad av Mastoman, 2023-03-11, 11:40
    2 svar
    343 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Eino
    av Eino
     
    Arbetar...
    X