Större aluminiumbåt för fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Större aluminiumbåt för fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Större aluminiumbåt för fiske

Hej! Har precis flyttat till lägenhet och således sålt min gamla båt jag dragit runt på trailer tidigare. Nu är tanken att köpa en större båt då denna skall ligga i Mälaren året om.

Jag har kikat runt lite och försökt landa i vad jag vill ha, och kommit fram till att jag vill ha en aluminiumbåt runt 5m och med dubbelpulpet, både stolar och soffa bak.

I huvudsak kommer det vara jag och tanten som fiskar, men vill även kunna använda den för att åka på dagsutflykter med vänner och familj. Har kollat på Silver Fox/Hawk och Buster XL, men vet inte om någon har tips på andra intressanta modeller?

Budget 100-130k.

Ursprungligen postat av marcusi Visa inlägg
    Hej! Har precis flyttat till lägenhet och således sålt min gamla båt jag dragit runt på trailer tidigare. Nu är tanken att köpa en större båt då denna skall ligga i Mälaren året om.

Jag har kikat runt lite och försökt landa i vad jag vill ha, och kommit fram till att jag vill ha en aluminiumbåt runt 5m och med dubbelpulpet, både stolar och soffa bak.

I huvudsak kommer det vara jag och tanten som fiskar, men vill även kunna använda den för att åka på dagsutflykter med vänner och familj. Har kollat på Silver Fox/Hawk och Buster XL, men vet inte om någon har tips på andra intressanta modeller?

Budget 100-130k.
    Av dem skulle jag välja Silver Hawk har testat alla 3 modellerna och Hawk är den jag skulle välja för Dina behov.

Kommentera

Om du hade haft större budget, säger jag UMS. Sinnesjukt välgjorda alubåtar och siktar på en 655 cc till nästa säsong.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Mikael, 2009-06-06, 21:18
      13 svar
      11 059 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Xerup
      av Xerup