Android version till? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Android version till?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • tintin_jkpg
    replied
    Jag speglar (styr lodet också) mitt Elite 7 Ti med appen Lowrance Link och det står i Google Play-butiken att appen kräver android 4.4 eller högre.

    Lämna en kommentar:


  • husbehov
    started a topic Android version till?

    Android version till?

    Just precis till vad! Då jag i sökandet av detaljer till en ny båt så blev det för mycket information att jag blandar ihop allt. Men det var nåt av följande.

    Spegla Lowrance lod till surfplatta. Krävdes det version 8? Jag har sökt men hittar inte igen.

    Navionics Boating app. När man löste ett abonnemang stod det att man fick till 2 enheter nånstans. För mig är det främst mobilen, med köper jag en surfplatta till lodet (för att få större skärm). Ja då kan jag ju passa på att få denna också. Och jag minns jag läste nåt om att det måste vara samma skärmstorlek eller nåt annat. Mobilen är dock version 8 Android. Surfplattan jag hittar till bra pris med bra batteri är dock version 7.

    Har ju äntligen hittat att regnskydd till surfplatta heter Seashell. Alltid nån tröst.

    Det blir så mycket att jag blandar ihop det. Kanske ska hålla mig till bryggan och metspö med mask

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
1 216 svar
156 009 visningar
0 gillar
Senaste inlägg HenkeW
av HenkeW
 
Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
12 svar
2 698 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Piscantur stercore  
Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
27 svar
1 965 visningar
0 gillar
Senaste inlägg gabbu
av gabbu
 
Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
2 svar
487 visningar
0 gillar
Senaste inlägg profilnamnet  
Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
2 svar
353 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Old Firehand  
Arbetar...
X