Lowrance Elite Ti2 korrupt loggning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lowrance Elite Ti2 korrupt loggning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Och sidescan data kommer tillbaka efter några minuter så jag tror inte att det är filen som sådan som är korrupt utan själva loggningen.
    Jag har läst att filen kan bli korrupt om man loggar för länge men jag stoppar och startar så ofta som möjligt för att undvika det.
    Den första frågan jag fick från genesismaps var om jag kunde köra filen i simulatorn och i.o.m. att jag kan det så menade dom på att filen inte är korrupt.

    Kommentera


    • #12
      Finns en tjej som heter anna som svarar ibland på mailen. Hon brukar rädda korrupta filer som jag laddar upp.
      Dom andra som svarar brukar mest säga att det händer så ibland. Att jag får logga om osv.

      https://www.genesismaps.com/Dashboar...x?mwID=1204951

      Om länken funkar då. Den där sjön kartlade jag under 3 dagar. Den mörka fläcken klippte dom bort från loggningen då exakt där fick jag sjögräs som skulle mätta en elefant runt givaren... Jag vickade upp den och tog loss. Just den fläcken blev då korrupt.

      Kan ju hända att hon får upp ögonen för din fil och fixar till det.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av husbehov Visa inlägg
        Finns en tjej som heter anna som svarar ibland på mailen. Hon brukar rädda korrupta filer som jag laddar upp.
        Dom andra som svarar brukar mest säga att det händer så ibland. Att jag får logga om osv.

        https://www.genesismaps.com/Dashboar...x?mwID=1204951

        Om länken funkar då. Den där sjön kartlade jag under 3 dagar. Den mörka fläcken klippte dom bort från loggningen då exakt där fick jag sjögräs som skulle mätta en elefant runt givaren... Jag vickade upp den och tog loss. Just den fläcken blev då korrupt.

        Kan ju hända att hon får upp ögonen för din fil och fixar till det.
        Tackar för tipset, jag ska göra ett till försök, min kommunikation med genesismaps har ändå kännts grymt bra, de har bett mig ladda om filerna ett par gånger, sedan bad de mig testa den i simulatorn och sedan köra i simulatorn och spela in simuleringen, men efter det har det blivit idétorka från deras sida.
        Anna har faktiskt svarat en gång:
        Hi Janne,

        Can you check out this file again on the site?
        I think I fixed it.

        Anna

        Men sedan är det andra som svarat tyvärr.
        Ska testa fråga efter Anna och be henne kika på om hon kan ta bort den trasiga biten av loggningen.

        /Janne

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
        1 216 svar
        156 029 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg HenkeW
        av HenkeW
         
        Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
        12 svar
        2 704 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Piscantur stercore  
        Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
        27 svar
        1 974 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg gabbu
        av gabbu
         
        Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
        2 svar
        495 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg profilnamnet  
        Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
        2 svar
        354 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Old Firehand  
        Arbetar...
        X