HOOK Reveal kartbekymmer. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HOOK Reveal kartbekymmer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Brandting Visa inlägg
    Kul att du frågar. Jag har skickat tillbaka lodet till generalagenten Dom ville det, och ska få ett annat har dom sagt. Sen hade dom inget hemma så jag väntar fortfarande men det ska komma vilken dag som helst. Lite oklart om mina problem går att lösa men något skumt måste det ju ha varit om dom ska skicka ett nytt. Jag får se hur det funkar när jag fått det nya och försökt lägga in några kartor. Får återkomma då. Men visst vill man väl kunna ha ett tiotal kartor på SD-kortet. Och dessutom med namn synliga i menyn. Där vill jag sedan välja aktuell sjö när jag startar upp på plats. En konstig grej var att enheten frågar "vill du ladda A-sjön? vill du ladda B-sjön osv vid start och du tvingas svara nej på alla du inte är intresserad av. Verkade som att man skulle få finna sig i det.
    Ok! Skönt att dom tog dina problem på allvar!
    Vill gärna höra fortsättning på denna historian.

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Brandting Visa inlägg
      En konstig grej var att enheten frågar "vill du ladda A-sjön? vill du ladda B-sjön osv vid start och du tvingas svara nej på alla du inte är intresserad av. Verkade som att man skulle få finna sig i det.
      Dette er slik det skal fungere.
      Team Colibri

      Kommentera


      • #13
        Skulle väl skrivit detta för ett tag sen, men bättre sent än aldrig. Sportfiskeprylar tog tillbaka lodet och jag fick pengarna tillbaka utan knussel. En eloge till dem! Ett minus dock. Vi kom överens om att jag skulle få ett bra erbjudande om ett finare ekolod som kompensation för alla besvär. Men, nej har inte hänt.
        Tiden gick och jag hörde inget från generalagenten. Dom skulle ju byta ut enheten men kunde inte leverera. Så jag tröttnade. Jag får nöja mig med mitt gamla lilla lod så länge.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
        1 216 svar
        156 029 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg HenkeW
        av HenkeW
         
        Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
        12 svar
        2 704 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Piscantur stercore  
        Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
        27 svar
        1 974 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg gabbu
        av gabbu
         
        Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
        2 svar
        495 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg profilnamnet  
        Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
        2 svar
        354 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Old Firehand  
        Arbetar...
        X