Batteri till garmin striker 7sv - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Batteri till garmin striker 7sv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Jag har själv ett rebelcell 12V18 som jag tidigare använde till mitt humminbird Helix 9 MSI g3n lod. Har faktiskt aldrig lyckats köra slut på batteriet, vid något tillfälle har det klarat 12 h+ i båten. Jag valde lithium pga den låga vikten då jag bar alla grejer ca 400 m mellan bil och båt. Jag är tämligen säker på att detta batteri kommer räcka en dag även för dig. Å andra sidan finns det säkert en uppsjö av olika batterier som täcker dina behov. Rebelcell är bara ett av dem.
    Med sommaren kommer myggen, och med myggen kommer harren.

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av -Braw- Visa inlägg
      Jag har själv ett rebelcell 12V18 som jag tidigare använde till mitt humminbird Helix 9 MSI g3n lod. Har faktiskt aldrig lyckats köra slut på batteriet, vid något tillfälle har det klarat 12 h+ i båten. Jag valde lithium pga den låga vikten då jag bar alla grejer ca 400 m mellan bil och båt. Jag är tämligen säker på att detta batteri kommer räcka en dag även för dig. Å andra sidan finns det säkert en uppsjö av olika batterier som täcker dina behov. Rebelcell är bara ett av dem.
      Jag kommer köra rebelcell till ekolodet sedan letar jag efter ett 50AH lithium till min haswing gps frontmotor

      Kommentera


      • #13
        Tack för all hjälp! Det slutade med ett rebelcell 12v 18ah med laddare. Har bara hunnit prova det en gång men tror ändå det var värt att lägga lite extra för ett batteri med låg vikt, lång livslängd och ordentligt med amperetimmar.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Phil-Dance Visa inlägg
          Tack för all hjälp! Det slutade med ett rebelcell 12v 18ah med laddare. Har bara hunnit prova det en gång men tror ändå det var värt att lägga lite extra för ett batteri med låg vikt, lång livslängd och ordentligt med amperetimmar.
          jag beställde själv 7ah batteriet. räcker 10H duger åt mig. fiskar oftast i 4 timmar max

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
          1 216 svar
          156 011 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg HenkeW
          av HenkeW
           
          Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
          12 svar
          2 700 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Piscantur stercore  
          Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
          27 svar
          1 965 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg gabbu
          av gabbu
           
          Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
          2 svar
          488 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg profilnamnet  
          Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
          2 svar
          353 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Old Firehand  
          Arbetar...
          X