Vilket ekolod? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket ekolod?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Tackar för alla svar!

    Hittade en helt ny Striker 4 från Blocket för 999kr inkl. frakt så slog till på den. Ska hämta ut den imorrn och blir förhoppningsvis första testrundan på sjön till helgen!

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Fiffi Visa inlägg
      Jag kör Striker Plus 4cv.
      Har lurat som gäddan i vassen på denna sida ett bra tag men var nu tvungen att regga kontot:

      Är du fortsatt nöjd? Jag själv är nyfiken på den, men är nojjig över om skärmen kommer upplevas för liten...

      Införskaffade du den tillhörande väskan med hållare/batteri? Ser onekligen nätt ut, men 1.600:- för ett mc-batteri + väska?

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av glada_amatören Visa inlägg

        Har lurat som gäddan i vassen på denna sida ett bra tag men var nu tvungen att regga kontot:

        Är du fortsatt nöjd? Jag själv är nyfiken på den, men är nojjig över om skärmen kommer upplevas för liten...

        Införskaffade du den tillhörande väskan med hållare/batteri? Ser onekligen nätt ut, men 1.600:- för ett mc-batteri + väska?
        Jag har inte skaffat väskan/batteriet ännu, men varit bra sugen några gånger. Har ju köpt en hållare för givaren så skulle kunna ta med mig den till olika ställe /båtar. Jag är väldigt nöjd med enheten, den gör det den ska, enkel att köra igång och ställa in, kan varmt rekommendera den, upplever inte den lilla skärmen som en begränsning, kör sällan splitscreen och för en vy är den mer än stor nog.

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Fiffi Visa inlägg

          Jag har inte skaffat väskan/batteriet ännu, men varit bra sugen några gånger. Har ju köpt en hållare för givaren så skulle kunna ta med mig den till olika ställe /båtar.
          Tack för svaret, klubban har gått i bänken och jag måste börja leta efter bästa priset på striker nu...

          Jo, angående väskan handlar det väl i princip om att antingen betala för bekvämligheten eller spendera lite energi på att bygga ett eget alternativ... Synd att man är så bekväm av sig...
          ​​​​

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
          1 216 svar
          156 010 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg HenkeW
          av HenkeW
           
          Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
          12 svar
          2 698 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Piscantur stercore  
          Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
          27 svar
          1 965 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg gabbu
          av gabbu
           
          Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
          2 svar
          487 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg profilnamnet  
          Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
          2 svar
          353 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Old Firehand  
          Arbetar...
          X