Precis en sådan jag funderar på... Vet du om de har många motorer kvar på olssons?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken elmotor med steglös hastighetsreglering?
Collapse
X
-
Jag provade min FCWC 50 i dag. Tyckte att den funkade väldigt bra.
Är ju ljusår i prisskillnad mot en Minnkota.
Kommentera
-
Ja, motsvarande Minn Kota är väl mer än dubbelt så dyr. Frågan är om den är dubbelt så bra?Ursprungligen postat av Stampe Visa inläggJag provade min FCWC 50 i dag. Tyckte att den funkade väldigt bra.
Är ju ljusår i prisskillnad mot en Minnkota.
Kommentera
-
Ja minst dubbelt så dyr. Det jag har hört om Watersnake har varit positivt men det lär ju finnas några måndagsex även där.Ursprungligen postat av v_skogh Visa inläggJa, motsvarande Minn Kota är väl mer än dubbelt så dyr. Frågan är om den är dubbelt så bra?
Kan tillägga att jag tyckte att den drog lite ström också.
Jag har bara använt den en gång så jag har inte jättemycket på bena men än så länge är det tummen upp.
Kommentera
-
Jag slog till på en minnkota traxxis. Har haft minnkota förrut och de tål fan allt
Visst, priset är ju mer, men man brukar väl få det man betalar för ? Det finns billiga rullar också som håller ett tag , men nog köper man gärna top of the line där
Kommentera
-
Vart ifrån?Ursprungligen postat av tidelipop Visa inläggBeställde en Watersnake FWDR 55lb, men de var slut så jag får en SWDR istället för samma peng, känns fint! :-)
Kommentera
-
Ser man till att Minnkotan ska dra mycket mindre ström borde man kunna spara in ett batteri och därmed har man halva mellanskillnaden.Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggJag slog till på en minnkota traxxis. Har haft minnkota förrut och de tål fan allt
Visst, priset är ju mer, men man brukar väl få det man betalar för ? Det finns billiga rullar också som håller ett tag , men nog köper man gärna top of the line där
Blir kanske lite jobbigt att hinna ladda dubbla batterier över en natt också? Då är det ju fördel om man bara dragit ut det ena.
Ngn som har koll på den faktiska skillnaden i strömförbrukning?Senast ändrad av Flodebanan; 2010-06-01, 18:58.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av p3pp3, 2008-01-24, 10:25
|
31 svar
23 403 visningar