Registrera bromsad trailer utan papper - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Registrera bromsad trailer utan papper

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Registrera bromsad trailer utan papper

Går det ? enligt rubrik.

Ska kolla på en båt med ett bromsad trailer, killen har troligen inga papper på trailer.

Någon som vet vad det kostar.

Funderar om man ska försöka köpa båten utan det släppet eller pruta och sälja det för någon tusing.
    Problemet är att det funkar inte som 30vagn heller då det har bromsar och fjädring.

Daniel

Ursprungligen postat av mauritz Visa inlägg
    Går det ? enligt rubrik.

Ska kolla på en båt med ett bromsad trailer, killen har troligen inga papper på trailer.

Någon som vet vad det kostar.

Funderar om man ska försöka köpa båten utan det släppet eller pruta och sälja det för någon tusing.
    Problemet är att det funkar inte som 30vagn heller då det har bromsar och fjädring.

Daniel
    Kolla denna tråden http://www.fiskesnack.com/forum/show...trerad-trailer slutar med mitt svar från bp.

Kommentera

Köpte en annan båt.
      Sen köpte jag en helt ny easyliner eutrailer gick på 10000 ink extra kölrulle samt stödhjul.
      Väldigt nöjd, men vinch pajade dag 2 blev biltemas vinch för över 1100kg 5:1 och 12:1 utväxling samt slirbroms. Sjösätter på 3sec .
      Justerade om sidorullarna , går upp rakt varje gång nu. (Fast den driver sent i början.)
      Tappade sidoreflexen på ljusrampen ersattes med biltemas reflex med diod i.
      Perfekt när man backar i mörker ser direkt när trailern svänger i sidospegeln.

Kommentera

Akta dig om du har biltemas vinch, min släppte veven på med båten halv-vägs upp och gav mig en riktid upper-cut med spräckt haka som följd!

Ursprungligen postat av mauritz Visa inlägg
        Köpte en annan båt.
        Sen köpte jag en helt ny easyliner eutrailer gick på 10000 ink extra kölrulle samt stödhjul.
        Väldigt nöjd, men vinch pajade dag 2 blev biltemas vinch för över 1100kg 5:1 och 12:1 utväxling samt slirbroms. Sjösätter på 3sec .
        Justerade om sidorullarna , går upp rakt varje gång nu. (Fast den driver sent i början.)
        Tappade sidoreflexen på ljusrampen ersattes med biltemas reflex med diod i.
        Perfekt när man backar i mörker ser direkt när trailern svänger i sidospegeln.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Sadda, 2025-03-21, 18:29
        15 svar
        739 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Sadda
        av Sadda

Startad av mrfisker, 2025-05-29, 07:05
        4 svar
        341 visningar