Boatbuckles tips - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boatbuckles tips

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Boatbuckles tips

Tjena är det originalet som gäller på boatbuckles eller har ni hittat några andra som är bra som är självupprullande?

jag har inte använt skydd på mina så den ena har skavt o behöver nog.börja tänka på nya!

Har kört med några billiga modeller av självupprullande på tidigare trailers har inget bra erfarenhet då de slutat fungera efter ett tag, har kört boatbuckles under hela förra säsongen på tailern och enda problemet jag har haft sedan dess är att jag hade fått in en liten sten i den och den gick att få bort.

Kommentera

Ursprungligen postat av brollann Visa inlägg
      Har kört med några billiga modeller av självupprullande på tidigare trailers har inget bra erfarenhet då de slutat fungera efter ett tag, har kört boatbuckles under hela förra säsongen på tailern och enda problemet jag har haft sedan dess är att jag hade fått in en liten sten i den och den gick att få bort.
      Japp får kanske införskaffa samma/en ny! Sjukt dyra egentligen !

Eller går det "svetsa" samman bältet tro?^^

Kommentera

Är den nött kanske den går att byta ut remmen, hör med mojoboats tror de är generalagent i sverige om det fungerar att byta. Annars hade jag bitit i det sura äpplet och bytt ut den men tillsammans med ett par såna här BoatBuckle Boat Pads spännbandsskydd upp till 25mm – 2 pack - köp allt inom sportfiskebåtar och båttillbehör online - Westgear​ fungerar vädigt bra och ger inte märken på båten eller nöter spännbandet.

Kommentera

Ursprungligen postat av brollann Visa inlägg
          Är den nött kanske den går att byta ut remmen, hör med mojoboats tror de är generalagent i sverige om det fungerar att byta. Annars hade jag bitit i det sura äpplet och bytt ut den men tillsammans med ett par såna här BoatBuckle Boat Pads spännbandsskydd upp till 25mm – 2 pack - köp allt inom sportfiskebåtar och båttillbehör online - Westgear​ fungerar vädigt bra och ger inte märken på båten eller nöter spännbandet.
          Perfekt 2 såna ska ja verkligen köpa! Tack för tipset!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sadda, 2025-03-21, 18:29
          15 svar
          739 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sadda
          av Sadda

Startad av mrfisker, 2025-05-29, 07:05
          4 svar
          339 visningar